Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های رده بندی و فینال ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اسلو نروژ درحال برگزاری است که محمد علی گرایی در دیدار رده بندی وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل تاماس لوای از مجارستان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید تا سومین مدال برنز جهان خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نیز به مدال برنز جهان رسیده بود.

گرایی برای رسیدن به دیدار رده بندی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت.

گفتنی است در پایان دیدارهای مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا فردا شب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید

درستکار: از لحاظ روحی و روانی روی کشتی گیران کار کردم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی مدال برنز جهان رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید