Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:46:33 GMT

عضو شورای شهر: شهردار آران و بیدگل انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۴۵۱

عضو شورای شهر: شهردار آران و بیدگل انتخاب شد

عباسعلی دهقانی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: محسن صانعی با رای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل (هفت رای) به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

وی ادامه داد: پس از چندین نشست طولانی و کارشناسی از بین سه نامزد نهایی، صانعی با کسب رای موافق تمامی اعضا به عنوان شهردار آران و بیدگل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر آران و بیدگل با بیان اینکه شهردار منتخب آران و بیدگل دارای دکترای مدیریت منابع انسانی و مدرس دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است، اضافه کرد: عضویت در شورای اسلامی دوره چهارم از دیگر سوابق منتخب شهرداری آران و بیدگل است. 

وی با بیان اینکه صانعی هم اکنون مسوول دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل است، اظهار داشت: عضویت در انجمن مدیران متخصص ایران و مشاوره طرح ها بزرگ اقتصادی، تجاری و عمرانی کشور از دیگر سوابق منتخب شهردار منتخب است.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بر پایه تبصره سه ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، انتصاب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و در سایر شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار صورت می‌گیرد. 

برچسب‌ها شورای شهر کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر کاشان آران وبیدگل شورای شهر کاشان آران وبیدگل آران و بیدگل شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل