Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:58:40 GMT

نظر مسی درباره برنده توپ طلای 2021

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۶۳۶

نظر مسی درباره برنده توپ طلای 2021

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فهرست 30 نفره نامزدهای توپ طلای 2021 اعلام شد و 8 آذر مشخص خواهد شد که برنده نهایی چه بازیکنی خواهد بود. بسیاری  معتقدند لیونل مسی برای هفتمین بار این عنوان را کسب خواهد کرد. فوق ستاره آرژانتینی هرچند فصل موفقی با بارسا نداشت ولی با تیم ملی کشورش فاتح کوپا آمه ریکا شد تا یکی از مدعیان اصلی توپ طلا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که با جدایی از بارسا اکنون برای پی اس جی بازی می کند، در مصاحبه ای با نشریه فرانسوی فوتبال، در مورد مدعیان توپ طلا صحبت کرد.

مسی در مورد بهترین بازیکنان سال 2021 از نگاه خودش گفت:« واضح است که به هم تیمی هایم در درجه اول رای می دهم. نیمار و کیلیان امباپه از نظر من جزو بهترین های 2021 بودند. سپس می توان بازیکنان دیگری را نام برد که از لحاظ فردی عالی بودند؛ روبرت لواندوفسکی یا کریم بنزما که سال بزرگی داشتند.

در مجموع برنده شدن خیلی سخت است چون برای کسب توپ طلا باید به لحاظ انفرادی در سطح بسیار بالایی باشید. همچنین فتح لیگ قهرمانان، یورو و کوپا آمه ریمکا نیز فاکتور بسیار مهمی برای کسب توپ طلا محسوب می شود. برای توپ طلا باید تیمی و انفرادی، سال موفقی را پشت سر گذاشته باشید.»

 توپ طلا سال گذشته به بازیکنی اهدا نشد و آخرین بار سال 2019 خود مسی بود که برنده این جایزه شده بود. مصاحبه کامل مسی فردا از سوی فرانس فوتبال منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کار ارزشمند برنزی کشتی‌فرنگی ایران و تقدیم مدال به روح مادرش

253 251

کد خبر 1562110

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین، اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع) را مشاهده کنید.

کد خبر 848747 منبع: مشرق برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) حرم امام رضا (ع) امام رضا

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟