Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@02:22:49 GMT

رییس‌جمهور بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۵۷۶۸

رییس‌جمهور بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور لحظاتی پیش بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

رییسی صبح روز جمعه در ششمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه شهدای بوشهر وارد این استان شد.

حضور در جمع نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان بوشهر، حضور در شورای اداری، نشست با خبرنگاران، بازدید از نیروگاه اتمی، بازدید از نخلستان‌های تنگستان، بازدید از شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا)، بازدید از مرکز تخصصی شناورسازی شهید محلاتی سپاه، حضور در موزه رییس‌علی دلواری، حضور در غرفه قشقایی‌ها، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از انبار اموال تملیکی از مهم‌ترین برنامه‌های رییسی در بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از وزرا و معاونان، رییسی را در این سفر همراهی و از شهرستان‌های استان بوشهر بازدید کردند.

پربیننده ترین ظریف: اشتباه از من بود اما این دلیل بر آن نیست که برجام را نخوانده باشم رییسی از شرکت صنعتی دریایی ایران در بوشهر بازدید کرد محرومیت برای بوشهر غیرقابل تحمل است / برای حل مشکلات باید در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گام های موثری برداشت جزییات سفر رییس جمهور به بوشهر سیاست ایران بهره برداری از انرژی صلح آمیز هسته ای است / ظرفیت تولید برق در نیروگاه بوشهر به سه برابر افزایش می یابد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد

نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی از روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز بکار کرد. نشست سران نیز شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی که با موضوع اصلی ”ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو پیرامون توسعه پایدار“ برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

از جمهوری اسلامی ایران هیئتی با حضور نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه از روز سه شنبه در نشست مقامات ارشد سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده است.

گامبیا میزبان پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی، در منطقه غرب آفریقا واقع شده است. این کشور قرن‌ها مستعمره بریتانیا بود و در فوریه ۱۹۶۵ به استقلال رسید. گامبیا در پانزدهمین اجلاس، ریاست نشست را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند