Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ماموریت اصلی ما در حال حاضر تولید حداکثری است، گفت: اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب در روز‌های آینده به این شرکت ابلاغ خواهد شد.   به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، محسن خجسته مهر امروز (جمعه، ۱۶ مهر ۱۴۰۰) پس از حضور در مزار شهدای گمنام و در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه از این شرکت انتظار می‌رود، حاکمیت شرکتی را تقویت و در سیاستگذاری کمک کند، اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب باید همراه شرکت ملی نفت ایران باشد و در تصمیم سازی نقش موثری ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مصادیق حاکمیت شرکتی باید در تمام عرصه‌های ما دیده شود و نمایان باشد، افزود: باید به این باور برسیم تا بحث کلان نگری در اقتصاد طرح‌ها و بحث حاکمیتی بهبود یابد.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه در راستای تثبیت تولید برخی پروژه‌ها بسیار مهم و راهبردی هستند و باید برنامه‌ها به شکلی باشد که تولید تثبیت و پایدار شود، گفت: خطوط لوله باید مراقبت شود، بحث‌های پدافندغیرعامل و تعمیراتی مهم است و در بلندمدت نوسازی تاسیسات فرسوده جزو کار‌های اساسی و مهم است.

وی با اشاره به اینکه اولین قدرنشناسی از نیروی انسانی این است که از آن‌ها انتظاری نداشته باشیم و اگر برای کارکنان برنامه تعریف نکنیم به آن‌ها پیام بی‌اهمیتی داده‌ایم، افزود: وقتی ذخایر و ثروت عظیمی داریم باید برنامه ریزی خوبی برای تولید حداکثری داشته باشیم و این دارایی زیرزمینی را به ثروت روزمینی تبدیل کنیم که این مسیر با حضور کارکنان باانگیزه بهبود می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از زحمات و تلاش‌های احمد محمدی در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد و گفت: باید قدردان جمهوری اسلامی باشیم که فرصت مسئولیت را به ما داده و باید بدانیم که این فرصت محدود است و در همین فرصت اندک باید حداکثر استفاده را برای انجام کار‌ها و ماموریت‌های بزرگ انجام دهیم.

وی در مورد علیرضا دانشی مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز گفت‌: ایشان از بخش بالادست صنعت نفت است و الحمدلله کسی انتخاب شده که در تار و پود این صنعت ریشه دوانده و ما خوشحالیم که ایشان این مسئولیت را قبول کرده‌اند.

در این جلسه همچنین محمدی مدیرعامل پیشین مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود را ارائه داد.

پس از این نشست، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به دیدار دیدار حجت الاسلام موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان رفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خجسته اقتصاد نفت مزار شهدای گمنام شهدا شرکت ملی نفت ایران مناطق نفتخیز جنوب مناطق نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت