Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در بازدید از نواحی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی همواره بر تسهیل امور مراجعان در چارچوب قوانین و مقررات تاکید شده و در این زمینه بهره گیری از فناوری های نوین می‌تواند بسیار اثربخش باشد که در مشهد نمونه های خوبی از این گونه اقدامات قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از فعالیت های ارزشمند در دست اقدام در زمینه دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم بر استمرار این گونه اقدامات تاکید کرد.

دادستان کل کشور گفت: توجه به ارتقای آگاهی های عمومی بسیار مهم است، مسایل و مفاهیم حقوقی باید به زبان ساده برای مردم بازگو شود تا موثر واقع شود و در این زمینه رسانه ها نقش مهمی ایفا می کنند.

منتظری با اشاره به لزوم استمرار حرکت تحولی در دستگاه قضایی افزود: تلاش زیادی در این راستا از جمله در زمینه الکترونیکی کردن فرایندهای دادرسی درحال انجام است و کارهای ارزشمندی در این بخش در حال اجراست که بر این اساس واحدهای قضایی باید نسبت به هم افزایی و انتقال تجربیات نوآورانه و مبتکرانه خود اقدام کنند. 

وی ادامه داد: کارها باید با انگیزه بالا و مسوولانه پیگیری و به انجام برسد تا شاهد حل مشکلات ‌باشیم و در این زمینه به نیروی انسانی باید به مثابه یکی از مهمترین ارکان تحول و تعالی سازمانی نگریسته شود که دستگاه قضایی از این منظر در بردارنده سرمایه انسانی بسیار ارزشمندی است.

دادستان کل کشور گفت: اقدامات باید متناسب با نیازهای روز انجام شود که شاهد فعالیت های تحولی خوبی در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی به ویژه در زمینه  دفاع از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرایم، توجه به اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب مانند زنان، کودکان و حفظ حقوق بیت المال در حال انجام است .

محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز با تشریح اقدامات در دست اجرای این مجموعه قضایی گفت: اجرای طرح های نوآورانه از جمله طرح ساماندهی ارجاع، طرح های حمایتی از زنان و کودکان کار، مبارزه با مفاسد، طرح های مربوط به حاشیه شهر، طرح های متعدد پیشگیرانه و پیشدستانه و مانند آنها موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده و در این زمینه تلاش شده تا از ظرفیت های مردمی به نحو مطلوبی استفاده شود.

بنا بر این گزارش دادستان کل کشور از مجتمع دادسرایی ثامن مشهد و همچنین مجموعه دادسرایی سرپرستی مشهد بازدید کرد.

پربیننده ترین مراقب این عبارت در قراردادها باشید حمله چند جوان به رییس کانون وکلا کرمانشاه با چاقو تکذیب خبر دستگیری بازپرس دادسرای اوین دو نظریه مشورتی از اداره حقوقی قوه قضاییه درباره سند خودرو دستور ویژه قضایی درباره پرونده مالیاتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و ۱۵ بنگاه اقتصادی دیگر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دادستان کل کشور دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد