Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:17:24 GMT

فراخوان مطیعی برای نظرسنجی درباره نوحه‌هایش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۱۲۱

فراخوان مطیعی برای نظرسنجی درباره نوحه‌هایش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) با پایان ماه محرم و صفر، فراخوان نظرسنجی درخصوص اشعار و نوحه‌هایی که تاکنون خوانده است، منتشر کرد.

این مداح اهل بیت(ع) با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت:‌‌ «با مشورت دوستانی که در امر تولید محتوا و اداره هیأت به ما یاری می‌دهند، به این نتیجه رسیدیم برای اینکه فهم بهتری از اشعار و نوحه‌هایی که تا به حال تولید شده پیدا کنیم، نقاط ضعف را شناسایی و اصلاح کنیم و اگر احیاناً نقاط قوتی هست متوجه شویم و تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نظرسنجی علمی طراحی کنیم و با شما عزیزان در میان بگذاریم و از شما همراهان همیشگی دعوت کنیم که محبت کنید و دقایق کوتاهی را با ما همراه باشید و با دقت و صبر به این سؤالات که حوزه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد، پاسخ دهید. ان‌شاءالله این پاسخ‌ها باعث خواهد شد تحلیل ما دقیق‌تر شده و محتوای عمیق‌تری در راستای فرهنگ اهل بیت علیهم السلام تولید شود.»

فیلم اظهارات مطیعی در این خصوص را اینجا مشاهده کنید:

 

 

برای شرکت در این نظرسنجی از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظرسنجی ماه محرم فضای مجازی ماه صفر نوحه شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟

اخراج شبانه علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال آن هم در حالی که تنها ۵ هفته به مسابقات پایان لیگ برتر باقی مانده، سوژه داغ رسانه‌های ورزشی شد؛ اتفاقی که ممکن است حتی در نتایج تیم جواد نکونام تاثیرگذار باشد.

سایت خبرورزشی هم با طرح یک نظرسنجی به این سوژه پرداخت و از مخاطبان خود پرسید برکناری علی خطیر را چگونه ارزیابی می‌کنند.

قریب به ۴۵هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۴۸٫۶ درصد با تصمیم هیئت‌مدیره استقلال و مالک جدید این تیم همسو هستند و این رفتار را برای حمایت از کادر فنی استقلال لازم دیدند. در سوی مقابل، اما تعداد بیش‌تری، یعنی ۵۱٫۴ درصد تصمیم ناگهانی اخراج خطیر را «بدموقع» ارزیابی کردند.

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد اکثریت مخاطبان ورزشی بر این باورند که این مقطع از لیگ زمان مناسبی برای تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال نبوده است.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • فیلم/ مرثیه‌سرایی میثم مطیعی در ‌روز شهادت امام صادق(ع)
  • دانلود نوحه شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود