Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:49:30 GMT

نقش نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف پررنگ است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۱۶۲

نقش نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف پررنگ است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیروهای ناجا در تمامی حوادث، بحران‌ها، درگیری‌ها، حل مسائل و مشکلات خانواندگی و ... حضور پررنگی دارند، گفت: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته پررنگ می‌شود.

منوچهر امان‌اللهی ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت آغاز هفته نیروی‌انتطامی، اظهار کرد: نظم و امنیت امروزه یکی از موضوعات دارای اهمیت در تمامی جنبه‌های زندگی افراد اعم از شخصی، شغلی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است، امروزه خوشبختانه امنیت و آرامش در کشور حاکم  بوده و نیروهای انتظامی روزانه هزاران ماموریت در راستای ایجاد نظم و امنیت انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: خدمات نیروی انتظامی از نظر کمی و کیفی ارزنده است، نیروهای مخلص، دلسوز، وظیفه‌شناس، مومن و متعد ناجا توفیق خدمت به مردم را دارند، نمودارها نشان‌دهنده روند مثبت ارائه خدمات در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ناجا در تمامی حوادث، بحران‌ها، درگیری‌ها، حل مسائل و مشکلات خانواندگی و ... حضور پررنگی دارند، تاکید کرد: این نقش هر روز بیش‌تر از گذشته پررنگ می‌شود و مردم در مواجه با مشکل سریعا با ماموران نیروی انتظامی تماس برقرار می‌کنند.

امان‌اللهی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان ایران انواع توطئه‌ها را انجام می‌دهند، تصریح کرد: قطعا آثار این توطئه‌ها در کشور مشهود بوده، اما خوشبختانه ایران در بین کشورهای منطقه از آرامش و امنیت بالایی برخوردار است که این مسئله در سایه تلاش‌های نیروهای نظامی و امنیتی رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم توسط نیروهای انتظامی باید اتحاد و انسجام در بین این نیروها و سایر ارگان‌های مرتبط تقویت شود، هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا از زحمات این خدمتگزاران تقدیر صورت بگیرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای ناجا مجاهدان فی‌سبیل‌الله هستند، خاطرنشان کرد: باید زمینه خدمت به همگان در همه نقاط فراهم شود و روز به‌روز با تقویت این مجموعه ره‌توشه داشته باشیم.

نیروی انتظامی به‌عنوان یک سازمان مقتدر نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف دارد

در ادامه این آئین جعفر مردانی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با فرمان، ایمان و عرفانش درس آزادگی و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و این هفته فرصت مغتنمی است تا از زحمات، خدمات، ایثار، از جان گذشتگی در راه عزت و اقتدار کشور، فراهم کردن آرامش و آسایش برای مردم توسط نیروهای ناجا قدردانی کنیم، نیروهای انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت و آسایش را برای همگان فراهم کنند و این نیروها در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

مردانی عنوان کرد: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان یک سازمان مقتدر نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه‌های مختلف دارد که عملکرد رضایت‌مندی مردم را فراهم خواهد کرد، نیروهای ناجا باید با همراهی و هم‌افزایی با سایر ارگان‌ها در پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری هفته نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی نیروهای ناجا هفته نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد