Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:29:34 GMT

۳۰ میلیارد ریال صرف توسعه بخش ورزش نیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۷۴۶۷

۳۰ میلیارد ریال صرف توسعه بخش ورزش نیر می‌شود

به گزارش ایرنا ، شجاع اقبالی روز شنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان ، مربیان ، قهرمانان ورزشی نیر اظهارکرد: احداث سه باب زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاهای ویرثق، قره‌شیران و بوسجین در اولویت قرار دارد.

او به تکمیل خوابگاه ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: خوابگاه ورزشی شهرستان نیر در حال احداث است و در تلاش هستیم امسال تکمیل و افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از تعمیر و نگهداری فضاهای ورزشی نیر و کوراییم خبرداد و افزود: این شهرستان رتبه اول سرانه ورزشی استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

اقبالی گفت: وجود هشت سالن ورزشی سرپوشیده ، ۱۴ زمین ورزشی روباز و سرانه ورزشی ۵.۲ مترمربعی شاخص مثبتی در بخش ورزش در منطقه است.

وی پرداختن به ورزش قهرمانی را مهم دانست و بیان کرد: شهرستان نیر ورزشکاران بااستعداد و خلاقی دارد که توانسته‌اند در سطح کشور بدرخشند.

امام جمعه نیر هم در این مراسم گفت: ورزشکاران جوانمردی ، مرام و منش پهلوانی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام آیت نعمتی با بیان این که ورزشکاران باید بیش از پیش اخلاق و تقوا را در خود تقویت کنند، افزود: در کنار ورزش قهرمانی باید معنویت و اخلاق دینی در ورزشکار تقویت شود تا شاهد موفقیت او در میادین ورزشی باشیم.

وی یکی از نشانه‌های جامعه سالم را وجود اخلاق حسنه در آن جامعه دانست و بیان کرد: ورزش از بهترین روش‌ها برای ایجاد و تقویت اخلاق در افراد و جامعه بوده و یکی از کارکردهای مهم ورزش اشاعه اخلاق است.

امام جمعه نیر در ادامه سخنان خود از حضرت علی(ع) به عنوان نماد اخلاق و جوانمردی یاد کرد و گفت: امروز ورزشکاران ما در رشته های مختلف نیز باید پیرو همین مرام و مردانگی باشند تا در عرصه‌های مختلف به الگو تبدیل شوند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نیر نیز گفت: یک خیر ورزشی اعتباری به بخش ورزش نیر کمک کرد.

علی آقازاده افزود: دکتر گوزلی اهل روستای یامچی علیای این شهرستان از۱۰۰ ورزشکار ، ۱۳ مربی و ۱۰ ورزشکار قهرمان و نیز کارکنان زحمتکش این اداره با اهدای جوایز به مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال تجلیل کرد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل اعتبارات شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳

در حالی شورای شهر تهران در راستای استفاده حداکثری شهروندان از اماکن ورزشی شهرداری ، نرخ بلیط این مراکز برای سال ۱۴۰۳ مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری در نظر گرفته است که تعرفه برخی از امکان بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در تاریخ هشتم اسفندماه سال 1402 ، بهای خدمات استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که در راستای حمایت از استفاده حداکثری شهروندان از این اماکن، نرخ بلیط این مراکز برای سال 1403 مطابق تعرفه وزارت ورزش برای سال جاری (1402) در نظر گرفته شد.

اما حالا با گذشت بیش از یک‌ماه از سال 1403 ، بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که تعرفه امکان ورزشی شهرداری تهران در برخی از مناطق تهران بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرده است و در این بخش مسئولان شهرداری تهران در بخش ورزش پاسخگویی مناسبی را نسبت به این ارقام ندارند.

شهرداری تهران بهره‌برداری از اماکن ورزشی را به بخش‌های دیگر واگذار کند

نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری

زهرا شمس احسان؛ رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، خواستار نصب تعرفه‌های ورزشی در تمامی مجموعه‌های ورزشی شهرداری شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با ورزشکاران در مناطق مختلف شهر تهران، گفت: در این جلسات مشکلات و مسائل ورزشکاران بررسی و در قالب مصوبات پیگیری می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورا از اجرای برنامه حمایت از ورزش‌های قهرمانی و باستانی در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی شورای شهر تهران تاکید بر نصب تعرفه در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تاکید کرده است که در برخی از امکان این تعرفه‌ها نصب نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد