Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی، در حاشیه صبحگاه مشترک گفت: شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم. بخشی از اقدامات در استان‌ها برگزار می‌شود. بنای ما این است که خدمات بیشتری به هموطنان ارائه دهیم.

وی درباره تحولات اخیر در مرزهای شمال غربی کشور گفت: هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم و پاسداران مرزی ما در حال مرزبانی از مرزهای کشور هستند، تجهیزات و نیروهای جدید به مرزها اعزام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا ادامه داد: هیچ بن‌بستی نداریم و همه موانع برداشته شده و امیدوارم کشورها مسائل داخل خود را در داخل کشور خود حد و فصل کنند.

سردار اشتری افزود: بخش ترخیص خودروهای رسوبی مد نظر ما است که تخفیف ویژه‌ای در این باره اتخاذ کردیم.

وی ادامه داد: به غیر از خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دارای احکام قضایی هستند، بقیه آنها با مراجعه مالکان به پارکینگ‌ها ترخیص خواهند شد.

گفتنی است هفته نیروی انتظامی از امروز ۱۷ مهر با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.
 

کد خبر 631005 برچسب‌ها امنیت پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امنیت پلیس نیروی انتظامی عنوان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

کد خبر 749384

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است