Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:01:48 GMT

کمک داور جوان ایرانی در ژاپن پرچم می زند

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۸۳۱۷

کمک داور جوان ایرانی در ژاپن پرچم می زند

مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آبان ماه در 11 گروه برگزار می شود که تیم امید ایران در گروه لبنان – تاجیکستان و نپال قرار دارد که بازی های این گروه در شهر دوشنبه برگزار می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین بهانه با ارسال نامه ای از حضور فرهاد مروجی به عنوان کمک داور در رقابت های زیر 23 سال آسیا و در گروه K خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت های گروه K از 23 تا 28 اکتبر ( یکم تا ششم آبان ماه) به میزبانی شهر فوکوشیما ژاپن برگزار می شود و همان طور که اشاره شد فرهاد مروجی به عنوان کمک داور در این گروه قضاوت می کند. تیم های ژاپن، کامبوج و کره شمالی در گروه K به رقابت با یکدیگر می پردازند.

 

 در نهایت 16 تیم برای حضور در دور نهایی بازی ها گزینش خواهند شد که در سال 2022 در تاشکند برگزار می شود. تیم های اول گروه و هم چنین چهار تیم برتر دوم به دور نهایی بازی ها راه پیدا خواهند کرد. تعداد تیم های حاضر در دور نهایی با حضور ازبکستان میزبان به 16 تیم خواهد رسید.

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد

ایسنا/هرمزگان دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ برگزار شد.

دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به میزبانی روستای گورزانگ در دو رشته بازی درا و بازی رمازا با حضور شش تیم از شهرستان میناب و به مدت سه روز برگزار شد.

محمد خوشصوت دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی، در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

وی افزود: دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای گورزانگ و با همکاری جمعی از فرهنگ دوستان برگزار شد.

بازی رمازا به شماره ۱۱۰۴ بازی درا به شماره ۸۴ و بازی رحمونی به شماره ۱۰۹۶ همگی در سال ۱۳۹۴ در فهرست میراث معنوی کشور به نام میناب به ثبت رسیده‌اند.

بازی‌های دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در هر رشته تیم اول هر گروه به فینال راه پیدا کرد.

از گروه یک، رشته رمازا تیم شهباز و از گروه دو تیم سایپا به مرحله نهایی راه پیدا کردند که پس از برگزاری فینال تیم سایپا قهرمان شد.

و در رشته درا هم از گروه یک، تیم روستای رکن آباد و از گروه دو، تیم سایپا گورزانگ به فینال راه یافتند که در نهایت تیم سایپا موفق شد عنوان  قهرمانی را از آن خود کند.

در میناب بیش از ۳۰۰ نوع بازی بومی محلی وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم