Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، در جریان رقابت های قایقرانی روئینگ مردان کشور در دریاچه آزادی تهران ، تیم قایقرانی گیلان در هر ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان، به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

در این دوره از رقابت ها ، تیم های قایقرانی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، لرستان ، اردبیل ، گیلان ، خراسان شمالی، زنجان ، فارس ، کردستان و تهران  در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص برگزاری این مسابقات و عناوین کسب شده توسط پاروزنان گیلانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در مسافت های ۷۵۰ متر و  یکهزار متر ،  در بخش های روئینگ تکنفره سنگین وزن و سبک وزن برگزار شد.

مریم بخشی افزود: در پایان این مسابقات با درخشش قایقرانان گیلانی ، در رده سنی جوانان تیم قایقرانی روئینگ گیلان با کسب ۱۷ امتیاز و فقط با اختلاف یک امتیاز نسبت به تهران ، عنوان دوم و نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های قایقرانی روئینگ بزرگسالان کشور، تیم گیلان با کسب ۲۶ امتیاز پس از تیم تهران با ۳۵ امتیاز ، روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد تا مقام دوم این رده سنی نیز به پاروزنان گیلانی اختصاص یابد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان در رشته قایقرانی یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شود که علاوه بر حضور مربیان این استان در تیمهای ملی قایقرانی کشور،  قایقرانان گیلانی نیز در رشته های مختلف این ورزش درخشش خوبی داشته و همواره در مسابقات داخلی و برون مرزی افتخارات و مدال های ارزنده ای را کسب می کنند.

برچسب‌ها قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان قایقرانی روئینگ رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا چهار بازی دیگر در لالیگا پیش رو دارد که پیروزی در آنها حیاتی است. بارسا بعد از شکست مقابل خیرونا رتبه دوم را از دست داد و حالا در لالیگا سوم است. جایگاهی که اگر تا پایان فصل حفظ شود، بارسا سوپرجام اسپانیا را از دست خواهد داد.

حضور در سوپرجام با کسب نایب قهرمانی لالیگا ممکن می شود ولی فعلا خیرونا بعد از رئال مادرید، مایورکا و بیلبائو توانسته سهمیه بگیرد. حضور بارسا در سوپرجام یعنی سود حداقل 6 میلیون یورویی که می تواند به 7.5 میلیون یورو نیز برسد اما ناکامی در کسب سهمیه فقط عواقب مالی ندارد.

بارسا با سوم شدن در لالیگا مجبور خواهد بود از دور دوم کوپا دل ری که اواخر اکتبر برگزار می شود، به میدان برود. در صورت صعود، بارسا اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر باید در دور سوم نیز حاضر شود. دو بازی در هفته هایی که قطعا بارسا درگیر لیگ قهرمانان نیز خواهد بود می تواند تقویم بارسا را شلوغ‌تر کند. 

بارسا در سال های اخیر به دلیل حضور در سوپرجام، از ماه ژانویه در جام حذفی حاضر می شد اما سوم شدن در لالیگا و از دست دادن سهمیه سوپرجام، این مجازات ورزشی را نیز در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین