Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی ساروی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم با برتری مقابل حریفان به دیدار پایانی راه پیدا کنم. امیدوارم بتوانم در دیدار فینال هم نمایش خوبی داشته باشم و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورم تا دل مردم کشورمان شاد شده و لبخند را بر لبان آن‌ها بنشانم.

به گزارش برنا، محمدهادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در المپیک یک اتفاق باعث شد تا از رسیدن به فینال محروم شوم و در نهایت به مدال برنز بسنده کنم، اما در این دوره از رقابت‌ها به چیزی جز مدال طلا فکر نمی‌کنم و می‌خواهم رنگ آن مدال را این‌بار به طلا تبدیل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام روزهایی که از المپیک برگشتم تا حضور در این رقابت‌ها، تمام تمرکزم را روی جبران آن شکست معطوف کردم و فقط با مدال طلای این رقابت‌ها آرام خواهم گرفت.

وی در خصوص حریفش در دیدار فینال گفت: حریفم در دیدار فینال، کشتی‌گیری از مجارستان است که چند سالی است از او شناخت دارم و با نحوه مبارزاتش آشنایی دارم. امیدوارم با یک آنالیز دقیق و پیاده‌سازی تاکتیک‌هایی که کادرفنی اتخاذ می‌کند بتوانم در یک کشتی حساب شده مقابل این حریف به برتری برسم و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را به سینه بزنم.

دارنده مدال برنز المپیک در پایان خاطرنشان کرد:  امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم امروز با شکست حریف مجارستانی به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها برسم و دل هموطنان‌مان را شاد کنم. بزرگترین و لذت‌بخش‌ترین لحظه‌ای که این موفقیت‌ها برای من به وجود می‌آورد، آن لحظه‌ای است که دل مردم شاد می‌شود. اینکه برای لحظه‌ای مردم مشکلات‌شان را فراموش کنند و به شادی بپردازند، بسیار ارزشمند است و خستگی از وجودمان خارج می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن تیم ملی کشتی رقابت فدراسیون کشتی المپیک مدال طلا شادی محمدهادی ساروی دوره از رقابت ها مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند