Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:54:13 GMT

مشکل زمین تمرین تهران به تیم ملی کره رسید!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۰۴۴

مشکل زمین تمرین تهران به تیم ملی کره رسید!

اعضای تیم ملی کره جنوبی برای تمرین فردای خود در تهران با مشکل زمین تمرین مواجه اند.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم فوتبال کره جنوبی برای دیدار با ایران قرار است فردا با هواپیمای چارتر خود را به تهران برسانند. با توجه به برنامه ریزی کادرفنی کره آنها قصد دارند فرداشب در تهران یک جلسه تمرینی را برگزار کنند و تمرین آخر خود را در روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در شرایطی است که در پایتخت این روزها مشکلات نبود زمین تمرین مناسب گریبان اکثر تیم های لیگ برتری را گرفته و حتی تیم های مدعی نیز در این خصوص به مشکل خورده اند. 


از طرف دیگر کمپ تیم های ملی و زمین چمن آن هم در اختیار تیم ملی ایران است و به همین خاطر بعید است آنها را به کره ای ها بدهند.


در چنین شرایطی مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند تا زمینی را در اختیار کره جنوبی قرار بدهند تا آنها بتوانند تمرین فرداشب خود را در تهران انجام بدهند.


باید دید این دغدغه پائولو بنتو و شاگردانش در تهران چگونه حل می شود و آنها در کدام زمین تمرین تهران کار خود را انجام می دهند.


گفتنی است؛ دیدار ایران و کره جنوبی ساعت 17 روز سه شنبه در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می شود.

کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی زمین تمرین کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود