Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی برای مذاکره با مسئولان استقلال صبح امروز به تهران رسید.

به گزارش پارس فوتبال، روزبه چشمی یکی از بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی برای تقویت خط دفاعی استقلال است. مسئولان استقلال با این مدافع باتجربه مذاکراتی داشته اند اما قرار شد مذاکرات نهایی وقتی صورت بگیرد که او به تهران برگردد و مستقیما پای میز با مدیران باشگاه بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی که فصل گذشته برای تیم ام صلال قطر بازی می کرد، یک پیشنهاد دیگر از سوپرلیگ قطر دریافت کرده بود اما بحث حضورش در استقلال هم جدی است.

این مدافع که سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ را نیز دارد، گفته می شد تا پایان هفته گذشته به ایران سفر می کند اما این اتفاق نیفتاد. با این حال چشمی صبح امروز خودش را به تهران رساند تا بالاخره پای میز مذاکره با مسئولان استقلال بنشیند.

در چنین شرایطی با توجه به نزدیک شدن به شروع لیگ برتر چشمی باید هرچه سریع تر وضعیت خودش را مشخص کند. احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد مذاکرات رسمی این مدافع با استقلالی ها باشیم و اگر مشکل خاصی در بحث قرارداد پیش نیاید، او را به زودی در تمرینات تیم فرهاد مجیدی خواهیم دید.

حضور چشمی در استقلال با توجه به تجربه و سابقه اش می تواند به تقویت خط دفاعی آبی ها بسیار کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی فرهاد مجیدی استقلال روزبه چشمی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن