Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: «در بازدید میدانی نمایندگی شهرستان چابهار بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان از انبار سازمان بنادر و دریانوردی استان، دو میلیون و ۴۲۳ هزار و ۶۴۵ کیلوگرم شکر خام متعلق به شرکت مادر تخصصی ایران کشف شد که در مهلت قانونی از انبارها ترخیص نشده است.

این محموله شکر که به مبلغ ۳۰۵ هزار و ۵۰۹ یورو با ارز ترجیحی وارد کشور شده به خاطر عدم ترخیص در مهلت قانونی و قرارگیری در مجاورت هوا و رطوبت دریا دچار آلایندگی شدید و خسارت شده و بر اساس اعلام «مدیریت غذا، دارو و سلامت منطقه آزاد» و «اداره استاندارد چابهار» قابلیت مصرف انسانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نکته حائز اهمیت اینکه به‌رغم گذشت ۲ سال از زمان تخلیه آن در انبار اداره کل بنادر، اقدامی جهت تمدید بیمه‌نامه آن نشده و ازاین‌رو امکان دریافت خسارت از این طریق نیز وجود ندارد.

بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان متروکه‌شدن این محموله از شکرهای خام و همچنین تضییع کالای دولتی به مبلغ ۸۸ میلیارد و ۲۱۸ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۸۴۰ ریال را طی گزارشی به مراجع قضایی ارسال کرده است.»

 

پربیننده ترین مراقب این عبارت در قراردادها باشید حمله چند جوان به رییس کانون وکلا کرمانشاه با چاقو تکذیب خبر دستگیری بازپرس دادسرای اوین دو نظریه مشورتی از اداره حقوقی قوه قضاییه درباره سند خودرو دستور ویژه قضایی درباره پرونده مالیاتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و ۱۵ بنگاه اقتصادی دیگر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد