Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:28:49 GMT

تصادف شدید ال نود و پراید بر اثر سرعت زیاد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۳۹۷

تصادف شدید ال نود و پراید بر اثر سرعت زیاد

علی همه خانی از برخورد شدید سواری ال نود با پراید در بزرگراه بابایی به شرق و واژگون شدن هر دو وسیله به علت این حادثه در فضای سبز این محدوده خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۳:۰۴ ظهر دیروز در محدوده بابایی به شرق بعد از هنگام تصادفی شدید بین یک دستگاه سواری ال نود با پراید به وقوع پیوست که باعث ترافیک لحظه‌ای در این محدوده گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه خانی گفت: شدت این حادثه به حدی بود که پس از این برخورد سواری ال نود پراید را با خود به داخل فضای سبز کشاند و هر دو وسیله واژگون شدند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور بلافاصله در صحنه حضور یافتند و به بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول گردیدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت و تیم‌های اورژانس رانندگان این دو وسیله را در محل مورد درمان سراپایی قرار دادند.

همه خانی ضمن بیان اینکه دلیل پلیس برای برخورد با تخلفات سرعت و سبقت بی دلیل نیست از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد نمایند و از سبقت‌های غیر مجاز و بی دلیل جدا خودداری کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تصادف اتوبان شهید بابایی پراید ال 90 پلیس اخبار حوادث پلیس راهور همه خانی ال نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور

رئیس پلیس راهور در آخرین روز از تعطیلات ۳ روزه آخر هفته وضعیت ترافیک جاده‌های کشور را تشریح کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها