Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فرجی در آستانه بازی کردن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های زندگی‌اش قرار دارد.

پرسپولیس در این پنجره تابستانی سه بازیکن کلیدی خود را از دست داد اما نفرات جایگزین خیلی زود جذب شده و به تمرینات اضافه شدند تا روند هماهنگی آنها با تیم شکل سریع‌تری پیدا کند. اما جدایی از پیش معلوم پرسپولیسی‌ها حسین کنعانی‌زادگان بود و یحیی برای این موضوع علاوه براینکه دو مدافع جایگزین جذب کرد، از هفته‌ها قبل فرشاد فرجی را به تناوب به بازی گرفت تا یک مدافع آماده و هماهنگ در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد فرجی در مدت کوتاه نیم فصل حضورش در پرسپولیس قابل قبول بوده و او که از زمستان لیگ بیستم به سرخپوشان پیوست موفق به حضور در دو دربی شده که اتفاق قابل توجهی برای او محسوب می‌شود و از این رو می‌توان گفت او خیلی زود مورد اعتماد یحیی قرار گرفته است.

فرجی در آسیا بازی‌های ابتدایی مرحله گروهی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد و دیرتر از بقیه به هند رفت اما در تاجیکستان و در بازی مهم مرحله یک هشتم کنار سیدجلال به میدان رفت و شب خوبی را سپری کرد. شماره ۳ سرخ‌ها حالا در آستانه حساس‌ترین بازی دوران فوتبال خود مقابل ستاره‌هایی مثل گومیس، پریرا و مارگا قرار دارد.

فرشاد روز گذشته در بازی دوستانه برابر سپاهان به میدان رفت و جذاب‌ترین تصویر ثبت شده از او جنگیدن با مدافع بلندقامت سپاهان یعنی شهریار مغانلو بود که چندی پیش کنار هم بازی می‌کردند. قطع توپ‌های فرجی و خراب کردن مثلث هجومی الهلال عربستان می‌تواند نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس الهلال الهلال الهلال عربستان پرسپولیس فرشاد فرجی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد