Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@14:47:51 GMT

آغاز فروش اقساطی محصولات فردا موتورز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۷۸۰

آغاز فروش اقساطی محصولات فردا موتورز

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، فردا موتورز در طرح ویژه فروش اقساطی خود کراس اوو” FMC SX5 “ را با اقساط ۲۴ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رساند. در این شرایط فروش خودروسازی فردا کراس اوو « FMC SX5 » را با ۵۰ درصد تسهیلات و اقساط ۲۴ ماهه بدون کارمزد عرضه می کند.

این طرح فروش به مدت محدود و صرفا برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در طرح فروش اعلامی از سوی فردا موتورز خبری از عرضه سدان FMC 511 به چشم نمی‌خورد.

فردا SX۵ با طول کلی ۴۵۱۵ میلی متر، عرض ۱۸۱۲ میلی متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی متری ساخته شده و از نظر ابعاد و اندازه در رده کراس‌اوورها جای دارد.

وزن خودرو ۱۳۴۰ کیلوگرم است و از یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی ساخت میتسوبیشی بهره می‌گیرد. پیشرانه مذکور توان تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن متر گشتاور را دارد و یک جعبه دنده CVT نسل سه با امکان تعویض دستی دنده‌ها و همچنین حالت برقی و اسپرت، وظیفه انتقال نیروی تولیدی توسط پیشرانه به چرخ‌های جلو را دارد.

معرفی خودرو فردا sx۵

فردا SX۵ یک کراس اوور میان سایز با طراحی مناسب ظاهری و بسیار چشم نواز داخلی است که از مزیت‌های آن باید به جادار بودن فضای داخل، کیفیت ساخت و متریال مناسب در کابین، پیشرانه کم درد سر و… اشاره کرد.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی مانند دو عدد ایربگ، سانروف، فرمان برقی، کروز کنترل، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، مانیتور ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه‌های کناری برقی، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، تریم چرم داخلی و رینگ‌های ۱۷ اینچی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114185 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند