Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:14:14 GMT

۲۰ نقطه نا امن در منطقه ۱۷ تهران بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۲۹۹۸۶

۲۰ نقطه نا امن در منطقه ۱۷ تهران بهسازی می‌شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بسیاری از محلات جنوبی شاهد ناکافی بودن روشنایی در معابر هستیم که بخشی از دلایل نا امنی در این محلات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جعفر بندی شربیانی صبح امروز (شنبه) در جلسه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در منطقه ۱۷ با تاکید بر توجه ویژه به رفع مشکل نبود روشنایی در برخی معابر شهری اظهار کرد: در بسیاری از محلات جنوبی شاهد ناکافی بودن روشنایی در معابر هستیم که بخشی از دلایل ناامنی در این محلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در موضوع امنیت اجتماعی ۱۸ دستگاه درگیر هستند که به جز نیروی انتظامی که وظیفه ذاتی آن برقراری امنیت است، سایر دستگاه‌های اجرایی پیگیری و رفع معضلات در این زمینه را بر عهده شهرداری می‌گذارند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکل روشنایی زمانی با ورود همه دستگاه‌ها و بهره گیری از تمام ظرفیت آنها حل خواهد شد ادامه داد: عمده مشکل روشنایی منطقه ۱۷ مربوط به جنوب منطقه و در نزدیکی ایستگاه مترو است که مرتبط با شرکت برق منطقه بهمن است. بر همین اساس اداره برق باید حاضر شود و پاسخ‌گو باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه مقرر شد ۲۰ نقطه ناامن و بی دفاع شهری منطقه ۱۷ با ایجاد روشنایی مناسب بهسازی شود.

کد خبر 527574

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاریکی معابر عضو شوراي شهر تهران امنیت اجتماعی روشنایی شهر آسیب های اجتماعی ناامنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کاشفی در جریان بازدید از عملیات جانمایی، اجرا و نصب پایه‌های روشنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مثلثی‌ها و میادین شهر پس از احداث تاکنون از روشنایی مطلوب برخوردار نبود، ارتقای سیستم روشنایی در دستور کار ویژه سازمان قرار گرفت.     وی ادامه داد: از این رو مبحث نور در زیبایی شهر یزد با هدف رعایت الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع ملی با تاکید بر زیبایی و روشنایی مورد توجه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد قرار گرفت.     سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تأمین روشنایی با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقای امنیت محیطی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح اصلاح و ارتقای روشنایی شهر رعایت ارتفاع پایه‌های چراغ روشنایی، فاصله‌های پایه‌های روشنایی و محاسبه شدت روشنایی در میادین و مثلثی‌ها با توجه به نوع معبر و عناصر حاشیه‌ای آن متفاوت ارزیابی شده است.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد