Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، این نشست با موضوع توسعه و ترویج فضای مجازی مناسب کودک و نوجوان از طریق لینک http://Aparat.com/dorehami.net/live به صورت برخط در تاریخ شنبه ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار شده و تمامی علاقمندان می توانند در آن حضور یابند.
بنابراین گزارش، نشست فعالان فضای مجازی حوزه کودک و نوجوان به میزبانی مرکز ملی فضای مجازی برگزارشده و حامیان اصلی این رویداد، ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان فضای مجازی سراج، هولدینگ خدمات بازاریابی و ارتباطات دی ان ای یونیون، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، صبا ایده، مرکز نوآوری و شتابدهی ویکست، هولدینگ هزار گذر و نمافر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش فعالان فضای مجازی ستاد اجرایی فرمان امام کودک و نوجوان حسن یزدانی امیرحسین زارع کامران قاسم پور فتحعلی اویسی علی صالح آبادی آذرتاش آذرنوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ