Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:13:31 GMT

«همه خانواده من» به آی فیلم می آید

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۰۴۸۲

«همه خانواده من» به آی فیلم می آید

آی فیلم ماجراهای جذاب و تماشایی دو خانواده کاشانی را در جدول پخش خود قرار داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، پخش سریال «همه خانواده من» از ساعت ۱۷ امروز در شبکه آی فیلم فارسی آغاز می‌شود. درونمایه طنز این مجموعه که داریوش فرهنگ کارگردانی آن را به عهده داشته است، داستان‌های دو خانواده کاشانی را به تصویر می‌کشد که یکی از آن‌ها در کار گلاب و دیگری در کار فرش است؛ اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است، ماجراهایی جدید را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید آسودگان و مهدی بهپور، نویسندگان فیلمنامه، در کنار قصه اصلی، در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته اند. در این سریال فرهاد آئیش، پرویز فلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین‌العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان پور، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان ایفای نقش می‌کنند

خانه منوچهر، خانه احسان، تیمچه بازار کاشان، باغ فین، خانه بروجردی‌ها و خانه طباطبایی‌ها از جمله لوکیشن‌های این سریال هستند که علاوه بر جذابیت داستان، تنوع بصری و زیبایی‌های کاشان را نیز در بردارد.

«همه خانواده من» در سال ۱۳۹۱ در ۱۴ قسمت ۴۸ دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیما فیلم تولید شده و احمد زالی تهیه کننده آن بوده است.

این مجموعه پس از اولین نوبت پخش در ساعت ۱۷ هر روز، در دو نوبت ۱ بامداد و ۹ صبح روز بعد نیز بازپخش می‌شود.

کد خبر 527588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم سریال تلویزیونی سریال شبکه آی فیلم فیلم های آی فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار

در کنار داستان و شخصیت‌پردازی خوبی که این سریال دارد، قاب‌های زیبا و چشم‌نوازی را هم برای مخاطب ترسیم کرده که به جذابیت سریال افزوده است. 

به‌خصوص در سری جدید که اهالی روستا راهی یک سفر می‌شوند و از غرب ایران به جنوب کشور می‌روند و از این رو نماهای زیبایی را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند. حتی در تیتراژ هم با اماکن و نقاط مهم گردشگری‌ای آشنا می‌شویم که شاید تاکنون ندیده بودیم.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد