Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سربلند و سرافراز و در عرصه ایجاد امنیت و ارتقای آن کارنامه‌ای قابل قبولی دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در همایش نماز در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حضور مقامات کشوری و لشکری، نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر اظهار کرد کرد: نیروی انتظامی مایه افتخار و در منظومه پیشرفت و عدالت متکفل امر مهم ایجاد امنیت و ارتقای سطح آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در جامعه‌ با امنیت همه امور دست‌یافتنی است و اگر جامعه‌ای امنیت پایدار نداشته و یا دچار چالش‌های جدی امنیتی باشد، آن جامعه در درون خود دچار توقف و سپس ویرانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: آفرینش اقتدار امنیتی بر اساس اندیشه‌های فرماندهی کل قوا و محبوبیت مردمی دو ویژگی مهم نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سربلند و سرافراز و در عرصه ایجاد امنیت و ارتقای آن کارنامه‌ای قابل قبولی دارد.

استاندار بوشهر هم در این ایین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و با اشاره به اینکه امروز در کشور ما امنیت بدون تکیه به هیچ کشوری برقرار است، اظهار کرد: نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نه تنها در داخل کشور بلکه در منطقه منشا امنیت و صلح هستند.

احمد محمدی‌زاده افزود: بر خلاف اینکه وقتی آمریکا و هم‌پیمانانش وارد منطقه‌ای می‌شوند منشأ ناآرامی و بدبختی ملت‌ها هستند، نیروهای مسلح ایران در هر منطقه‌ای وارد شوند عامل صلح و امنیت و آرامش هستند. این نوع امنیت آفرینی و رفتار صلح‌آمیز برگرفته از اخلاقی است که شهدای ما داشتند.

محمدی‌زاده افزود: توصیه من این است که رفتار شهدا را ملاک قرار دهیم. آنها همه وجود خود را برای انجام ماموریت‌هایی که بر دوش آن‌ها گذاشته شده بود تقدیم کردند و شما هم با توسل به شهدا وارد ماموریت‌ها شوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۶۷ است و کیفیت هوای پایتخت همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۷ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۳۰ تنها ایستگاهی است که وضعیت پاک (سبز) در آن ثبت شده است.

این در حالی است که در ۴ ایستگاه یعنی شادآباد منطقه ۱۸، شهرداری منطقه ۱۹، پارک سلامت منطقه ۱۷ و پاسداران منطقه ۳) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده و عدد شاخص در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان نمی‌دهد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲ ، ۶ روز هوای پاک ، ۳۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

کد خبر 847377 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آلودگی هوا آب و هوا - ایران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند