Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعدازظهر شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دغدغه مردم دامغان در خصوص بیمارستان به صورت جدی در دست پیگیری قرار دارد و تماس با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص رفع این مشکل نیز برقرار شد، ابراز داشت: می‌طلبد تا ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان نیز پیگیری‌های لازم را در خصوص این مهم را تا حصول نتیجه مطلوب در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در حال حاضر شهرستان میامی در وضعیت آبی، شهرستان‌های سرخه، آرادان و مهدی‌شهر در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی هستند، افزود: مسئولان دقت لازم را داشته باشند تا وضعیت رنگ‌بندی آبی در شهرستان میامی حفظ و مابقی شهرستان‌ها نیز از وضعیت رنگ‌بندی زرد و نارنجی به آبی تبدیل شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه در بحث بازگشایی مدارس، تابع دستورات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا هستیم، ابراز داشت: واکسیناسیون ۵۰ درصد از دانش آموزان استان در دُز اول به انجام رسیده است و می‌کوشیم تا نحوه و شیوه برخورد با بحث واکسیناسیون دانش آموزان اجباری نباشد و لذا از خانواده‌ها و والدین گرانقدر تقاضا داریم تا همکاری‌های لازم در این خصوص را داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه پرهیز از ساده‌انگاری در بحث مقابله با کرونا در بین مردم امری که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی مردم در راستای عدم ساده‌انگاری در بحث کرونا و همچنین تشویق برای استفاده از واکسن از مواردی که باید به صورت ویژه به آن پرداخت و در این مسیر، شهرداری‌ها نیز باید از ظرفیت تلویزیون‌های شهری و نصب بنر استفاده کرده و هشدارهای لازم را به مردم انتقال دهند.

وی افزود: در حوزه استان سمنان، نسبت به میانگین کشوری، واکسیناسیون به‌خوبی در حال انجام است و در کنار آن می‌طلبد تا رسانه‌ها، صداوسیما، مطبوعات، ذی‌نفوذان و صاحب نظران علمی و دانشگاهی، مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق کنند.

کد خبر 5323126

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری سمنان سید محمد رضا هاشمی واکسیناسیون کرونا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عزاداری 28 صفر عکس استانها خطبه های نماز جمعه هفته ناجا واکسن کرونا مشهد امام رضا ع رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است