Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که حدود ۱۰ دقیقه فقط فرصت بازی در دیدار دوستانه برابر سپاهان اصفهان را پیدا کرد، مهدی عبدی بود.

این درحالی بود که وحید امیری (مهاجم پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان) بازیکن فیکس پرسپولیس در دیدارهای قبلی هم در اردوی تیم ملی حضور داشت. مهدی ترابی هم همراه ملی پوشان بود و بنابراین امید عالیشاه نیز در پُست اصلی خودش در خط میانی بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط تصور می‌شد مهدی ‌عبدی مهاجم گلزن و مازندرانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر شاگردان محرم نویدکیا در ترکیب اصلی و کنار عیسی آل کثیر بازی کند اما چنین نشد. مهدی عبدی روی نیمکت نشست و تنها از دقیقه ۸۰ این دیدار دوستانه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. شاید برای شما هم این پرسش به وجود آمده باشد که چرا در چنین وضعیتی مهدی عبدی گلزن باید ۸۰ دقیقه نیمکت نشین باشد؟

جواب ساده است! مهدی ‌عبدی مهاجم جوان پرسپولیس با مصدومیت نه چندان جدی مواجه شده است که در صورت فشار آوردن به او در دیدار تدارکاتی اما پربرخورد با سپاهان اصفهان این آسیب دیدگی تشدید می‌شد. بنابراین یحیی گل محمدی ریسک نکرده و تصمیم گرفت فقط چند دقیقه ای به عبدی بازی داده و او را برای دیدار اصلی برابر الهلال عربستان حفظ کند.

فراموش نکنید آخرین گل تیم پرسپولیس به یک تیم عربستانی را مهدی عبدی به ثمر رسانده است. در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و در دقیقه ۴۲ توپ‌ربایی و زیرکی وحید امیری در یک‌سوم دفاعی تیم النصر توپ را به بشار رسن رساند و سانتر دقیق این بازیکن را مهدی عبدی به زیبایی و با یک ضربه سر فوق‌العاده به گل تساوی سرخپوشان تبدیل کرد که یکی از زیباترین گل های این مسابقات لقب گرفت.

مهدی عبدی درآستانه دیدار با دیگر تیم عربستانی (الهلال) از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار است و مشکلی هم برای حضور در این بازی ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی عبدی پرسپولیس پرسپولیس مهدی عبدی مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو