Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرنگار مهر رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: باوجود همه محدودیت‌هایی که با آن رو به رو هستیم اعم از محدودیت بودجه، امکانات و دسترسی‌های قانونی تقریباً و تحقیقاً دسترسی سالمندان برای بهره‌مندی از خدمات را تا حد ممکن فراهم و تسهیل سازی کرده و ممانعتی در این خصوص ترتیب نداده است.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با بیان اینکه موزه‌ها، سینماها، پارک‌ها و باغ‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، تورهای گردشگری و تفریحی، باشگاه فرهنگ و هنر، کارت منزلت، حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و کتابخانه‌ها همه جز مراکزی هستند که به طور ویژه بر اساس دستور سازمان همیشه خدمات ویژه به قشر سالمند ارائه می‌کنند، افزود:

وی با تاکید بر اینکه سالمندان تا یک سنی توان بهره‌مندی از این خدمات و قدرت تردد را دارند، اظهار داشت: با در نظر گرفتن وجود بیش از ۸۰۰ هزار نفر سالمند بالای ۶۵ سال در شهر تهران می‌توان گفت حدود ۵۸۰ هزار نفر از این عزیزان از خدمات سازمان استفاده می‌کنند و برای آنها کارت صادر شده است؛ البته دایره استفاده از این خدمات کاملاً متفاوت است بعضی صرفاً از خدمات آموزشی بعضی صرفاً از خدمات ورزشی یا فرهنگی استفاده می‌کنند اما در حقیقت بیش از ۷۰ درصد سالمندان شهر تهران تحت حمایت کامل خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی تصریح کرد: یکی از اتفاق‌های خوبی که در همین دوره کرونا به همت واحد موسیقی رقم خورد هماهنگی و تدارک سرودهای یکسان برای گروه سالمندان است که در نظر داریم بعد از اتمام دوره کرونا با اجراهای هماهنگ و یکپارچه سالمندان هنرنمایی و قدرت ستودنی آنها را به سه زبان در سطح شهر به نمایش عموم مردم بگذاریم.

کد خبر 5323214

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران سالمندی خدمات شهری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران حجت الاسلام میثم امرودی ترجمه تازه های نشر کتاب و کتابخوانی برنامه سوره انتشارات سوره مهر امام حسن مجتبی ع معرفی کتاب تجدید چاپ ادبیات کودک و نوجوان انتشارات سروش آذرتاش آذرنوش یاسر احمدوند تصویرگری واسلاو هاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)