Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظانِ ایثارگر ثبات، امنیت و آرامش کشور تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظانِ ایثارگر ثبات، امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام آورده است: «چرخ‌های تولید در صنعت خودروسازی کشور تنها می‌تواند بر مدار ثبات و امنیت بگردد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه نیروهای انتظامی کشور ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- متن کامل پیام فرشاد مقیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در بیش از چهار دهه گذشته از انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت بزرگ ایران در سایه امنیت و آرامش توانسته است گام‌های بلندی را به سوی توسعه  سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بردارد. در این میان نباید از نقش برقراری نظم، ثبات و امنیت عمومی به عنوان پیش‌شرط هر گونه پیشرفت غافل شد. همچنانی که مقام معظم رهبری، داهیانه فرموده‌اند: «امنیت ملی برای یک ملت از همه چیز واجب‌تر است. اگر امنیت ملی نباشد، هیچ دولتی نمی‌تواند کار کند؛ برای سازندگی، هیچ سنگی روی سنگ گذاشته نخواهد شد.»
فرارسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصتی است تا ضمن تبریک به تک تک خدمتگزاران خدوم ملت در نیروهای انتظامی کشور، قدردان نقش ایشان در استحکام بنیان‌های اساسی تولیدی کشور باشیم. مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی آگاهند که چرخ‌های تولید در صنعت خودروسازی کشور تنها می‌تواند بر مدار ثبات و امنیتی بگردد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه نیروهای انتظامی کشور ممکن است. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عرصۀ ثبات و امنیت کشور، فرارسیدن این هفته را خدمت تمام دلاوران و ایثارگران این راه به خصوص نیروهای خدوم انتظامی و پلیس راهور تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ثبات و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان