Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: دشمنان نظام و آمریکا به واقع امروز از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت طلبی نیروی‌های انقلابی و مسلح ما در هراس‌ هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز در دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان که در دفتر استاندار سمنان برگزار شد اظهار داشت: بهترین و مؤثرترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در متن جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نام مقدسی است که به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه معنوی می‌پردازد.

استاندار سمنان بیان کرد: امروز و در حالت فعلی در جنگ اقتصادی هستیم و راه پیروزی در این جنگ تقویت روحیه ایثار، جهاد و ولایی بودن است.‌

هاشمی عنوان کرد: پشتیبانی مردم و فضای معنوی موجود در جبهه‌ها عامل اصلی پیروزی ما در هشت سال دوران دفاع مقدس بود و ما امروز باید تلاش کنیم تا سرمایه‌های دوران دفاع مقدس حفظ شود.

وی گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید به منظور آشنایی آنها با این رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها امری بسیار ضروری است.

استاندار سمنان افزود: امروز اگر شاهد حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم که عمدتا از جوانان انقلابی و ولایی هستیم اثرات حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی است.

هاشمی گفت: سه هزار نیروی با ارزش در این استان به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد که افتخاری بسیار بزرگ برای مردم استان است و امروز وظیفه ماست که در جهت اشاعه تفکر و جانفشانی آنان گام برداریم.

وی تأکید کرد: تدین، نقش‌آفرینی در برهه‌های حساس نظام و دوران دفاع مقدس، وجود نیروی انسانی ارزشمند و پشتیبانی از جبهه‌‌های جنگ و نیروهای مسلح از جمله مواردی بود که تحت عنایت و اشاره مقام معظم رهبری در سفر به استان سمنان به عنوان ویژگی های مردم این دیار قرار گرفت که این امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ما مکلف به خدمت در مسیر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم گفت: تفکر دولت، تفکری جهادی، ارزشی و ولایی همراه با کار است و ما نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت و مجموعه استانداری سمنان هم در خدمت به امر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: باید بدانیم که دشمنان نظام و آمریکا به واقع امروز از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت طلبی نیروی‌های انقلابی و مسلح ما در هراس‌اند.

پیشرفت 90 درصدی اقدامات عمرانی باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان

سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: استاندار سمنان به واسطه تلاش‌های جهادی، فردی خوشنام هستند و در مسیر پیش رو برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

وی با بیان اینکه مجاهدت‌های شبانه روزی ایشان بسیار قابل تقدیر و ارزنده است، افزود: قله پیروزی‌ها و مجاهدت‌های مردم ایران اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش برای ارزش‌های دفاع مقدس، به نوعی مجاهدت است و روحیه مقاومت و ایستادگی ملت را افزایش خواهد داد گفت: مردم استان سمنان، در میدان مجاهدت برای انقلاب تمام قد ایستادند.

سلامی تأکید کرد: امروز در بحث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، جوانان استان پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در طول سال گذشته، هفت هزار برنامه ویژه ارزش‌های دفاع مقدس اجرایی شد و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال جاری نیز 5 هزار برنامه شکل گرفت و به مرحله اجرا رسید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان امروز در بحث عمرانی بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

سلامی افزود: تلاش داریم تا فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی در جامعه زنده بماند.

موکب‌های اربعین در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برپا می‌شودفاز نخست پارک موزه دفاع مقدس گیلان امسال به بهره‌برداری می‌رسدپیشرفت 90 درصدی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان؛ بازدید عمومی بلافاصله بعد از پایان کرونا آغاز می‌شود

به گزارش تسنیم حکم ریاست هیئت امنای باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان توسط سرهنگ سلامی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اعطا شد.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس استاندار سمنان موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند