Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:37:50 GMT

رویای بزرگ رئال؛ تابستان 2022 با هالند و امباپه!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۲۹۷۴

رویای بزرگ رئال؛ تابستان 2022 با هالند و امباپه!

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید، در رویای جذب همزمان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تابستان 2021 را هم بدون خرید بزرگ به اتمام رساند و در حالی پای به فصل جدید گذاشت که ترکیب این تیم با تحولات زیادی روبرو شده است.

جدایی رافا واران و سرخیو راموس در خط دفاعی باعث شده تا ادر میلیتائو و داوید آلابا زوج دفاعی تیم باشند و در خط حمله نیز اتفاق خاصی رخ نداده استو همچنان کریم بنزما و وینیسیوس مهمترین نیروهای تهاجمی رئال هستند، ترکیبی که برای دوست داران رئال چندان جذاب نیست و آنها پس از جدایی رونالدو در تابستان 2018 همچنان در آرزوی پیوستن یک ستاره جدید به تیم شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رئال تابستان به جذب کیلیان امباپه نزدیک شده بود ولی پی اس جی حاضر به مذاکره نشد. اگر ستاره فرانسوی با پی اس جی تمدید نکند، از ژانویه می تواند با رئال قرارداد ببندد و تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود اما فلورنتینو پرز رئیس رئال، تنها به امباپه فکر نمی کند.

ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند نیز تابستان سال بعد با 75 میلیون یورو در دسترس خواهد بود. بند آزادسازی او البته برای باشگاه های بزرگ دیگر اروپا نیز وسوسه انگیز است ولی شاید رئال مادرید یک قدم جلوتر از دیگران باشد.

 

 

 

 

آوریل گذشته، پدر هالند و مینو رایولا ایجنت بازیکن، از کمپ والدبباس دیدن کرده و با خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال نیز مذاکراتی داشتند.

در شرایطی که بارسا و بایرن مونیخ توان مالی لازم را ندارند و چلسی تابستان امسال 115 میلیون یورو برای روملو لوکاکو هزینه کرد، رئال، پی اس جی و سیتی بیشترین شانس را برای جذب هالند دارند. اتحادیه لالیگا اخیرا اعلام کرد که رئال مادرید برای جذب همزمان هالند و امباپه مشکل مالی ندارد و چراغ سبز لازم را به باشگاه مادریدی داد.

اکنون باید دید پرز در رقابت با مالکان عرب موفق خواهد شد هالند را جذب کند یا خیر. حقیقبت این است که او در رویای بزرگ زوج امباپه و هالند برای فصل 23-2022 و در ورزشگاه مدرن شده برنابئو است.

ارلینگ هالند کیلیان امباپه بروسیا دورتموند فلورنتینو پرز (مدیر عامل) پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند کیلیان امباپه بروسیا دورتموند پاری سن ژرمن رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه در هفته هاى اخير موضوع نبرد حسن يزدانى و كامران قاسمپور براى انتخاب ملى پوش وزن ٨٦ كيلوگرم ايران در المپيک ۲۰۲۴ پاریس حسابی داغ شده بود، با اعلام تصمیم نهایی کادرفنی در خصوص نفر اعزامی این وزن شرایط کاملا تغییر کرد.

با توجه بهبود مصدومیت حسن یزدانی و چرخه انتخابی که از قبل اعلام شده بود، این کشتی گیر ۹ مداله ایران در جهان و المپیک باید بعد از حضور‌ در‌ اردوی تیم ملی به تورنمنت مجارستان اعزام می شود. اگر شرایط حسن یزدانی همچون سال های گذشته و قبل از جراحی کتف باشد، او مجوز حضور‌ در المپیک را کسب می کند.

اما کامران قاسمپور که از چرخه انتخابی ۹۷ کیلوگرم جا ماند، حالا تنها امیدش برای المپیکی شدن همین وزن ۸۶ کیلوگرم و اتفاقات پیش روست. او شاید در روزهای آخر با تصمیم کادرفنی وارد چرخه انتخابی این وزن شود.

همین چند درصد احتمال باعث شده تا کامران که در سال های اوج کشتی خود به سر می برد، با انگیزه تمام در اردوی تیم ملی حاضر شود و به این شکل از طناب هم بالا برود؛ آن هم با نمایی از مردان طلایی کشتی ایران‌ در المپیک.

کامران قاسمپور که احتمالا این روزها مثل گذشته با همشهری و رقیب خود یعنی حسن یزدانی ارتباط نزدیکی ندارد، با آمادگی کامل در تمرینات حاضر می شود تا حتی در صورت از دست رفتن المپیک در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان برود و در مسابقات جهانی غیرالمپیکی‌ دنبال سومین طلای جهانی خود باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال