Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد با درخواست باشگاه بادران مخالفت شده است

امتیاز باشگاه بادران منتقل نخواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، امروز اخباری مبنی بر فروش امتیاز باشگاه بادران و انتقال این امتیاز به شمس آذر قزوین منتشر شد چرا که این باشگاه در لیگ دسته اول حضور دارد و منع انتقال امتیاز به استان‌های دیگر فقط برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران در خصوص خروج امتیاز باشگاه بادران از استان گفت:

باشگاه بادران نامه‌ای برای انتقال امتیاز ارائه کرد که مخالفت کردیم. رونوشت نامه بادران را برای اداره ورزش و جوانان استان تهران فرستادیم و صراحتا مخالفت خودمان را هم اعلام کردیم. 

وی افزود:

به هرحال باشگاه بادران دلایل خاص خودش را دارد از طرفی اداره ورزش و جوانان هم حق بررسی این ماجرا را داردشاید امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران و مدیران باشگاه بادران برگزار شود. این ماجرا از سمت استان قزوین هم پیگیری می‌شود اما ما کاملا مخالف این اتفاق هستیم. به همین خاطر در پاسخ نامه بادران مخالفتمان را اعلام کردیم و این مساله را به اطلاع اداره ورزش و جوانان هم رساندیم.

دبیر هیات فوتبال تهران در مورد اینکه گفته می‌شود تیم‌های لیگ یکی منعی برای انتقال امتیاز ندارند، گفت:

چه تیم‌های لیگ برتری و چه تیم‌های لیگ یکی برای خروج امتیاز باید موافق هیات فوتبال استان مبدا را جلب کنند و بعد از این درخواستشان در کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان بررسی می‌شود. 

تیموری در مورد اینکه با این حساب در حال حاضر تیم بادران هنوز یک تیم تهرانی محسوب می‌‌شود، عنوان کرد:

بله، این تیم هنوز در تهران است و سهمیه لیگ یکی این استان محسوب می‌شود.

پیش از این، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز مخالفت خودش را با این انتقال امتیاز اعلام کرده بود.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی روی هوا؛ نه آقایان و نه بانوان! جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ جوردن هندرسون: می خواستم لوئیس سوارز را بکشم! توضیح سردبیر فرانس فوتبال در مورد حضور سیمون کیائر در لیست 30 نفره توپ طلا ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان هیات فوتبال استان انتقال امتیاز باشگاه بادران استان تهران تیم های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت