Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا در گفتگو با طرفداری از بزرگان فوتبال ایران خواست تا برای جلو بردن فرهنگ این ورزش تلاش کنند. عده ای صحبت های سرمربی سپاهان را شو دانستند اما نویدکیا با کمک بزرگش به پرسپولیس ثابت کرد حرف و عملش یکی است

همین اوایل ماه مهر بود که طرفداری به محل اردوی باشگاه سپاهان در هتل المپیک رفت تا با محرم نویدکیا، سرمربی تیم گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا در حاشیه ضبط برنامه برترین های قرن، استقلال سال 1990 که به قهرمانی آسیا رسید را برترین تیم قرن دانست، همچنین برانکو را به عنوان مربی قرن معرفی کرد. نویدکیا از بازیکنان و باشگاه پرسپولیس با احترام صحبت کرد و گفت ممکن است برخی هواداران سپاهان از او ناراحت شوند اما این دلیل نمی شود از شایستگی های پرسپولیس یا دیگر رقبای سپاهان نگوید. همان روز برخی در بخش دیدگاه های رسانه طرفداری یا دیگر شبکه های اجتماعی نوشتند سرمربی سپاهان برای شو این صحبت ها را می کند و در عمل به این موضوع معتقد نیست اما محرم نویدکیا روز گذشته ثابت کرد حرف و عملش یکی است.

به گزارش طرفداری، روز گذشته (جمعه 16 مهر) پرسپولیس و سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. دیداری که پشت درهای بسته برگزار شد و طبق اعلام پرسپولیس، با برتری 3-1 این تیم همراه شد. این مصاف دوستانه بین دو رقیب بزرگ فوتبال ایران نکات بسیاری در خود داشت. پرسپولیس و سپاهان حتی بسیاری از کارمندان و همراهان باشگاه را برای حضور در این بازی به ورزشگاه نبردند تا احتمال لو رفتن تاکتیک قرمزها مقابل الهلال به حداقل برسد. این اتفاق به درخواست باشگاه پرسپولیس رخ داد. اما اصل ماجرا و شاهکار محرم نویدکیا اتفاق دیگری بود.

یحیی گل محمدی از همتای خود در سپاهان درخواست کرد تا در این بازی دوستانه به سبک الهلال ترکیب بچیند و با تاکتیک این تیم عربستانی بازی کند. محرم نویدکیا خواسته سرمربی پرسپولیس را در حالی پذیرفت که سپاهان هیچوقت با سبک و سیاق الهلال بازی نکرده و نمی کند. پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود و شاید بازی با سپاهانی که مثل رقیب عربستانی اش وارد زمین شد بزرگ ترین موهبت پیش از نبرد حساس در لیگ قهرمانان آسیا باشد. این سبک بازی کردن کمکی به نویدکیا نمی کند. با بازی مقابل پرسپولیس، سپاهانی ها تنها یک دیدار دوستانه سنگین را پشت سر گذاشتند. شاید این بازی کمکی به تاکتیک و هماهنگی طلایی پوشان نکند. اما بازی نشان داد که حرف و عمل محرم نویدکیا یکی است، او به روزهای بهتر برای فوتبال ما فکر می کند و همچنین تفکری کاملا ملی دارد.

این بخش از صحبت های محرم نویدکیا در حاشیه برنامه برترین های قرن را دوباره مرور کنیم:

امیدوارم روزی برسد رقبا رقابت کنند ولی فرهنگ فوتبالی مان را رو به جلو ببریم. امیدوارم حرف هایی نزنیم که فقط هواداران خوشحال شوند. من همیشه به بازیکنانم می گویم فوتبالی بازی کنید که کارشناسان از شما تعریف کنند نه اینکه هواداران برایتان دست بزنند. وقتی برای کارشناس بازی کنید، سبک و کلاستان متفاوت است. مطمئنا پس از مدتی هواداران نیز لذت خواهند برد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا تغییر در فوتبالمان ایجاد کنیم. این را باید از بزرگان فوتبالمان درخواست کرد؛ کسانی که در تیم ها و رختکن های بزرگ دنیا بوده اند و با مربیان تراز اول کار کرده اند. این عزیزان باید تغییر را شروع کنند. کسانی که کمتر از آن ها توقع برود ولی از امثال علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی و ... امیدوارم این ها کمک کنند فوتبال مان یک پله رو به جلو برود و بهتر شویم. برای همه آرزوی موفقیت می کنم و خیلی متشکرم.

در سال های اخیر مصاف پرسپولیس و سپاهان را بعد از دربی سرخابی های تهران می توان حساس ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران دانست. چه بسا این بازی در برهه هایی حساس تر از دربی تهران شد و درگیری بین طرفداران پرسپولیس و سپاهان از حواشی سرخابی ها بیشتر شد. با این حال محرم نویدکیا پیش از بازی پرسپولیس - الهلال، این کمک بزرگ را به بزرگ ترین رقیب خود در فوتبال ایران کرد.

شکی نیست که با آغاز لیگ سپاهان با تمام قوا مقابل پرسپولیس می ایستد و مانند لیگ بیستم تا لحظه آخر مقابل سرخ های پایتخت ایستادگی و مبارزه می کند اما چنین رفتاری از محرم نویدکیا و سپاهان پیش از مصاف پرسپولیس و الهلال بسیار قابل ستایش و در راستای همان جلو بردن فرهنگ فوتبالی است که نویدکیا در گفتگو با طرفداری به آن اشاره کرد.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی روی هوا؛ نه آقایان و نه بانوان! جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ جوردن هندرسون: می خواستم لوئیس سوارز را بکشم! توضیح سردبیر فرانس فوتبال در مورد حضور سیمون کیائر در لیست 30 نفره توپ طلا ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است