Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال در تلاش هستند هرچه زودتر کار‌های انتقال دو بازیکن خارجی این تیم را نهایی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیگ بیست و یکم در شرایطی از روز ۲۷ مهرماه آغاز شروع می‌شود که استقلال در پست مهاجم و البته هافبک پشت مهاجم با مشکل کمبود بازیکن ربرو است و قرار است این تیم با جذب بازیکن خارجی تقویت بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بین مدیران استقلال در تلاش هستند تا قبل از شروع لیگ برتر بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کنند تا این تیم با چهره‌ای قدرتمند راهی لیگ بیست و یکم شود.

البته به طور قطع این بازیکنان خارجی در هفته‌های ابتدایی لیگ حضور نخواهند داشت، اما به مرور به ترکیب استقلال اضافه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فرهاد مجیدی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران