Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تاریخچه دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره‌جنوبی ۲ بازیکن پرسپولیسی بهترین گلزنان تاریخ فوتبال کشورمان مقابل حریف شرق آسیایی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با نگاهی به تاریخچه جدول گلزنان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی کره‌جنوبی مشخص می‌شود علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی و عضو باشگاه پرسپولیس با به ثمر رساندن ۴ گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورمان مقابل این حریف شرق آسیایی این رکورد را به نام خودش ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از علی دایی، علی کریمی دیگر کاپیتان اسبق پرسپولیس و ملی پوش کشورمان با به ثمر رساندن ۳ گل دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی محسوب می شود. شش بازیکن ۲ گله هم داریم که سردار آزمون، مسعود شجاعی، جواد نکونام، کریم باقری، حسن روشن و غلامحسین مظلومی هر کدام دو بار دروازه کره جنوبی را باز کرده اند.

علاوه بر این نفرات ۱۱ بازیکن یک گله نیز در جمع ملی پوشان کشورمان موفق به گشودن دروازه کره شدند که اسامی آنها عبارت است: رضا قوچان‌نژاد، حسین بادامکی، غلامرضا عنایتی، وحید هاشمیان، خداداد عزیزی، سیروس قایقران، کریم باوی، حمید درخشان، حسین کلانی، علی جباری و علیرضا خورشیدی.

اما سه گل دیگر تیم ملی کشورمان مقابل این تیم توسط بازیکنان ملی پوش کره جنوبی به صورت گل به خودی به ثمر رسیده که آنها را هوو کیم این، جین ساب و کیم یونگ گوون به ثمررسانده اند تا مجموع گل‌های زده ایران به کره جنوبی را به عدد ۳۳ گل برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی دایی پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مسعود شجاعی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

به نقل از ورزش سه او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902011

دیگر خبرها

  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک