Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی نطنز با بیان اینکه نبود کمربندی در نطنز شهر را با مشکل تردد رو به رو می‌کند، گفت: تردد خودروهای سنگین در شهر به معضل تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   نطنز‌، سرهنگ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ارتباطات و تعامل نیروی انتظامی با ‌اصحاب رسانه می‌تواند تسهیل‌کننده مسیر دستیابی به اهداف مشترک که همانا آرامش جامعه است، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیان با تاکید بر اینکه امنیت مطلوب در سطح شهرستان نطنز جریان دارد، ابراز داشت: اصحاب رسانه با نشان دادن اقتدار پلیس می‌توانند نقش مهمی را در جهت تقویت احساس امنیت ایفا کنند و از این از اصحاب رسانه درخواست داریم تا با نیروی انتظامی همکاری بیش از پیش داشته باشند.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه امسال هفته نیروی انتظامی از 17 مهرماه و همزمان با حلول ماه ربیع الاول آغاز می‌شود، اظهار داشت: شعار این هفته «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است و اهداف محوری در برنامه‌های این هفته جلب اعتماد و مشارکت مردم، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، نمایش اقتدار و کارآمدی پلیس و افزایش احساس امنیت در افکار عمومی است.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی همواره به دنبال امنیت پایدار و قابل قبول برای مردم است و با حداکثر توان و قدرت به دنبال تامین خواسته های مشروع شهروندان است؛ نیروی انتظامی حافظ امنیت، مظهر اقتدار و مهربانی و هدف اصلی‌اش سربلندی نظام و ایجاد آرامش برای مردم است.

حرکت لاک پشتی ساخت کمربندی «دورود»؛ پرترددترین شهر لرستان همچنان بدون کنارگذر + فیلمخاموشی‌های حادثه‌آفرین در معابر اراک/ تاریکی در سطح معابر پرتردد و کمربندی‌ها خطرزا است+فیلمضرورت ساماندهی اوضاع نابسامان کمربندی شرق تهران /سیاست‌زدگی سمی مهلک برای شورای شهر

فرمانده انتظامی نطنز افزود: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای وظایف تعیین‌شده برای حفظ نظم و امنیت و آرامش همواره در صحنه حاضر است؛ یکی از راه‌های خدمات‌رسانی این نیرو به مردم در دوران بیماری کرونا بود که مردم تلاش‌های برادران خود در نیروی انتظامی را مشاهده کردند.

وی پلیس را برخاسته از مردم و در خدمت آنان عنوان کرد و ابراز داشت: امروزه پلیس در تلاش است تا در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ظاهر شود و بر همین اساس کارکنان انتظامی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت امنیتی شهرستان نطنز گفت: با توجه به اینکه این شهرستان نطنز دارای یک بافت قدیمی و سنتی است و درصدی از شهروندان به دلیل مشکلات شغلی به منطقه نطنز مهاجرت کردند و از این رو افراد غیربومی نیز در این منطقه ساکن هستند.

وی آسان‌ترین کار برای منازل خالی از سکنه را نصب سیستم اعلام خطر همراه یا دزدگیر دانست و گفت: موضوع دوم بحث حفظ اموال و وسایل کشاورزی است در شش ماهه دوم سال و با وجود سرمای هوا تردد در مزارع کمتر می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌کنیم اموال با ارزش خود را به جای امن منتقل کنند زیرا درصد قابل توجهی از سرقت ها مربوط به باغات کشاورزی است.

فرمانده انتظامی نطنز در ادامه تاکید کرد: در خصوص بحث دامداری‌ها و با تلاش و کمک دستگاه‌های شهرستان نطنز و همراهی مردم آموزش‌های بسیار خوبی به دامداران ارائه شد و این آموزش‌ها سبب کاهش چشمگیری سرقت در شهرستان نطنز شد در حالی که بایستی آموزش در فضای مجازی افزایش پیدا کند تا شاهد جرایم رایانه‌ای نباشیم.

وی به آمار تصادفات اشاره کرد و گفت: سال گذشته 36 درصد کاهش تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری داشتیم و 24 درصد تلفات فوتی هم کمتر بوده است در حالی که بیشترین عامل تصادفات انحراف به چپ و عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی بوده است.

وی از افزایش 45 درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: در بحث قاچاق کالا و ارز که جزء مطالبات رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا است با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد جدی صورت گرفته است و در مقایسه با سال گذشته 21 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشته‌ایم.

هادیان با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری 65 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد که اغلب این کالا پوشاک و لوازم خانگی بود، بیان داشت: 95 درصد از کالاهای کشف شده در داخل کشور در حال تولید است که این موضوع اشتغال کشور را دچار مشکل می‌کند.

وی در ادامه نشست خبری اظهار داشت: یکی از معضلات شهرهای  نطنز و بادرود نبود کمربندی جهت تردد وسایل نقلیه سنگین است و در صورت حل نشدن این موضوع چه بسا در آینده شهر نطنز با مشکل مواجه خواهد شد.

هادیان در پاسخ به سوالی درخصوص تردد تریلرهای سنگین در بلوار ورودی شهر بادرود گفت: مسئولان شهر از جمله شورای شهر بایستی در این زمینه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/804/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نطنز نیروی انتظامی شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است