Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوان وزنه‌بردار ایرانی در دسته ۸۹ کیلوگرم پیکارهای جهانی با رکورد ۱۴۱ کیلوگرم در یک ضرب چهارم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از عصر امروز (17 مهر) رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان جهان در دسته 89 کیلوگرم پسران دنبال شد. در این دسته 12 وزنه‌بردار حضور داشتند که امیرحسین سلیمانی نماینده ایران در این وزن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزنه‌بردار نوجوان با رکورد 141 کیلوگرم در رده چهارم حرکت یک ضرب ایستاد، در حالیکه وزنه‌بردار روس با رکورد 142 کیلوگرم سوم شد و در واقع اگر سلیمانی وزنه سومش را بالای سر برده بود، به مدال برنز یک ضرب رسیده بود.

او در دو ضرب، در حرکت اول نتوانست وزنه 166 کیلوگرمی را مهار کند، اما در حرکت دوم این وزنه را بالای سر برد و در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه 171 کیلوگرم نشد تا با رکورد مجموع 307 کیلوگرم در رده پنجم این دسته قرار بگیرد.

در این رقابت وزنه‌بردار ارمنستان با رکورد 323 کیلوگرم طلای دسته 89 کیلوگرم را از آن خود کرد. ورزشکار روس با مجموع 322 کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال برنز مجموع این دسته نیز با رکورد 319 از آن وزنه‌بردار ترکیه شد.

وزنه‌برداری نوجوانان جهان| سلیمانی به برنز حرکت یک ضرب نرسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری ایران وزنه برداری وزنه برداری ایران وزنه بردار یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود