Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:35:53 GMT

کشف 65 میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۴۹۹۷

کشف 65 میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز مرتضی هادیان عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره به دنبال امنیت پایدار قابل‌قبول برای مردم است و با حداکثر توان و قدرت به خواسته‌های مشروع مردم توجه خاص دارد، نیروی انتظامی حافظ امنیت، مظهر اقتدار و مهربانی و هدف اصلی آن اقتدار و سربلندی نظام و هدیه کردن آرامش به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی نطنز افزود: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای وظایف تعیین‌شده برای حفظ نظم و امنیت آرامش در برخی شرایط مانند بلاهای طبیعی به کمک مردم آمده و در دوران بیماری کرونا در بحث محدودیت تردد برای کاهش بیماری در خدمت مردم بوده است. 

وی در خصوص وضعیت امنیتی شهرستان نطنز گفت: بافت جغرافیایی شهرستان نطنز یک بافت قدیمی و سنتی است و درصدی از شهروندان به دلیل مشکلات شغلی از شهر مهاجرت و منازل خود را خالی گذاشته‌اند و به این افراد توصیه داریم با نصب سیستم اعلام‌خطر دزدگیر و دوربین مداربسته از سرقت منازل خود جلوگیری به عمل‌آورند.

هادیان گفت: موضوع دوم بحث حفظ اموال وسایل کشاورزی است، در ۶ ماهه دوم سال و باوجود سرمای هوا ،تردد در مزارع کمتر می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌کنیم اموال باارزش خود را به‌جای امن منتقل کند، برای جلوگیری از سرقت دام‌ها نیز با تلاش و کمک دستگاه‌های شهرستان، آموزش‌های بسیار خوبی به دامداران ارائه شد و نتیجه این آموزش‌ها باعث کاهش چشمگیر سرقت احشام در نطنز شد.

فرمانده انتظامی نطنز در خصوص آمار تصادفات نیز اذعان کرد: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۶ درصدی تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری بود‌یم و ۲۴ درصد تلفات فوتی هم کاهش پیدا کرد و علت اکثر تصادفات هم‌انحراف به چپ و عدم توجه به جلو عدم رعایت فاصله طولی بوده است.

وی از افزایش ۴۵ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان نطنز خبر داد و گفت: در بحث قاچاق کالا و ارز با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد جدی صورت گرفته است و در مقایسه با سال گذشته ۲۱ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشته‌ایم.

هادیان افزود: در شش‌ماهه اول سال ۶۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان نطنز کشف و ضبط شد که اغلب این کالا پوشاک و لوازم‌خانگی بود و نکته قابل‌توجه این‌که ۹۵ درصد کالاهای کشف‌شده در کشورمان به‌سادگی در حال تولید است که این موضوع اشتغال کشور را دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نطنز کشف کالای قاچاق نیروی انتظامی شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد