Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:48:30 GMT

‌الهامی: امیدوارم در لیگ برتر خانه به دوش نشویم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۵۱۳۶

‌الهامی: امیدوارم در لیگ برتر خانه به دوش نشویم

گروه استان‌ها ـ سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه آماده کردن زمین‌ فوتبال برایمان اهمیت بسیاری دارد، گفت: ‌امیدوارم در لیگ برتر خانه به دوش نشویم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دو تیم لیگ‌ برتری نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان که از ساعت 16 امروز به مصاف هم رفته بودند، در پایان با تساوی یک بر یک این دیدار را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در دقیقه 38 نیمه نخست این دیدار، آرمان قاسمی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن از روی نقطه پنالتی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد و در ادامه نیز، دقیقه 69 با پاس کریم اسلامی، سجاد قلی بیگی برای نساجی مازندران موفق به گل زنی شد تا این دیدار تدارکاتی برنده ای نداشته باشد‌.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دیدار تدارکاتی خوبی بود، اظهار داشت: برای دستیابی به ترکیب اصلی تیم، در این دیدار تغییرات زیادی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ذوب‌آهن اصفهان با تمام قوا برای این دیدار آمده بود، گفت: ما نیز از موقعیت‌‌های گل زنی خوبی از جمله دقیقه 40 که ضربه سر حامد شیری به تیر دروازه برخورد کرد، داشتیم و بازیکنان ما ازموقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری نساجی مازندران وضعیت فنی تیم را خوب اعلام کرد و افزود: آنچه برای ما مهم است، آماده کردن زمین‌ فوتبال در مازندران توسط مسئولان استان است تا این تیم در لیگ برتر خانه به دوش نشود.

نساجی مازندران به دیدار ذوب‌آهن اصفهان می‌رود/ انگیزه بالای بازیکنان برای آغاز رقابت‌هاشرایط زمین شهدای ساری برای تیم فوتبال نساجی آماده نیستهشدار سازمان لیگ به نساجی برای نواقص پرشمار ورزشگاه شهدای سار

در این دیدار تدارکاتی برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان و شناخت بیشتر آنها، در 20 دقیقه پایانی دیدار، ساکت‌ الهامی سرمربی نساجی، علیرضا حقیقی دروازبان با تجربه این تیم را از دروازه بیرون کشید و به جای او رفیعی دروازبان جوان را بازی داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نساجی مازندران تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!