Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد سیدآباد قندوز افغانستان را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان -در پی حمله تروریستی روز جمعه ۱۶ مهر ماه داعش به مسجد سیدآباد قندوز واقع در شمال افغانستان که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از شیعیان نماز گزار مظلوم انجامید، علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، این اقدام تروریستی و وحشیانه را به شدت محکوم کرد و قتل عام نمازگزاران بی گناه را به ملت بزرگ آن کشور و جهان اسلام تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: بدون تردید آمریکای جنایتکار که امروز مجبور به خروج ذلت بار از افغانستان گردیده با حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام چنین توطئه‌های شیطانی عملاً می‌خواهد به مردم مظلوم آن کشور القاء نماید که بر عکس آنچه آمریکا و اذنابش در منطقه تبلیغ می‌کنند، حضور غیر قانونی و اشغالگرانه این کشور در دیگر ممالک جهان موجب سلب امنیت و تقویت تروریسم در آن‌ها خواهد شد.

ولایتی تصریح کرد: ملت مسلمان و هوشمند افغانستان خود پاسخ این جنایت‌ها را به این گروه مزدور شیطان صفت خواهد داد همانطور که دیگر ملل مسلمان و مبارز فعال جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن این اقدام را انجام داده اند.

ماموریت اصلی این گروه که نام خود را مسلمان گذاشته اند، ولی عامل بیگانه می‌باشند با طراحی اربابانشان، تخریب وجهه نورانی اسلام است.

آدم کشی کورکورانه و قتل سفاکانه انسان‌ها در هیچ یک از ادیان الهی مورد تایید نیست بلکه همواره محکوم بوده است.

جرم ملت مسلمان افغانستان و سایر ملل مسلمان و آزاده دنیا از دید این جانیان، پایبندی آنان به اصول و مبانی اسلامی و انسانی است و بدون تردید با حذف این گروه‌های مزدور و جانی، انشالله ملل اسلامی به سوی تعالی و تشکیل یک جامعه رشد یافته و الگو برای پیروان سایر ادیان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: ایران اقدام تروریستی در مسجد قندوز را محکوم کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: ولایتی قندوز افغانستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ولایتی قندوز افغانستان دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی در مسجدی در هرات را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت شد و آمادگی خود را برای تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام کرد.

خبرگزاری صدای افغان (آوا) نوشت: در پی حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.
 
در پی حمله مسلحانه دوشنبه شب به مسجد امام زمان (عج) شهرک گذره هرات حداقل ۷ نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد