Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر عمیدزاده ظهر امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید و سابق خرمشهر اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان یک هفته فرصت دارند که تمام نقاط شهر را احصا کنند و برای رفع مشکلات نیز برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی، مدیران خرمشهر را ملزم به ارائه برنامه ۶ ماهه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کرد و گفت: در شورای اداری بعدی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر باید برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را داشته باشند و این برنامه‌ها را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر با بیان اینکه امروز خدمت بی‌منت به مردم خرمشهر وظیفه همه است، افزود: اکنون بهانه‌ای برای خدمت نکردن نیست و همه باید پای کار باشند و به مردم خدمت کنند چون مردم به دولت رئیسی امید بسته‌اند و پای صندوق‌های انتخابات رفته‌اند.

وی اظهار کرد: خط قرمز من به‌عنوان نماینده عالی دولت در خرمشهر این است با مسئول یا دستگاه‌های خدمات‌رسانی که در مسئولیت خود کوتاهی کند و در خدمت به مردم نباشد قاطعانه برخورد کنم و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نخواهم کرد.

عمیدزاده با بیان اینکه وام‌دار و وابسته به هیچ جناحی و گروهی نیستم و تنها ملاک بنده خدمت کردن به مردم است، افزود: مدیر باید مسئولیت‌پذیر و در قبال مردم پاسخگو باشد و از هیچ مسئولی نمی‌پذیرم که در جلسات تخصصی - فردی، کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف حضور نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارندگی و زمستان به طبع دستگاه‌های خدمات‌رسانی برای رفع مشکلات همچون پس‌زدگی فاضلاب و شکستگی‌های لوله‌های آب و دفع آب‌های سطحی در اولویت کار خود قرار دهند.

سرپرست جدید فرمانداری ویژه خرمشهر از همه دست‌اندرکاران، دستگاه‌های اجرایی، معتمدان و شیوخ و عشایر، نخبگان، علما و ائمه جمعه درخواست کرد تا برای رفع مشکلات شهرستان خرمشهر همکاری لازم را داشته باشند و راهکار مناسبی را نیز ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان با صدور حکمی «نادر عمیدزاده» را به سمت فرماندار ویژه خرمشهر منصوب کرد.

در این مراسم نیز از زحمات «محمد حیدری» فرماندار سابق خرمشهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5323392

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری خرمشهر مدیریت شهری دستگاه های اجرایی ادارات دولتی بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عزاداری 28 صفر مشهد عکس استانها امام رضا ع واکسن کرونا رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم همواره در جامعه برجسته و پذیرفته شده است و در نظرسنجی‌ها فرهنگیان، مورد اعتمادترین قشر در جامعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم آینده درخشانی را برای کشور و جامعه رقم بزنیم باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه، نقش خطیر آموزش و پرورش را در توسعه امیدآفرینی در جامعه به درستی نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در تمام مدارس این استان، بزرگداشت مقام معلم توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و این از معدود مراسمی است که مردم در صحنه حضور دارند.

مولوی اضافه کرد: در هر منطقه آموزشی نیز یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که اغلب در این برنامه‌ها از زحمات بازنشستگان فرهیخته قدردانی می‌شود هرچند زحمات ۳۰ ساله معلم را نمی‌توان در یک مراسم پاس بداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان یک ویژه برنامه، معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی نیز برگزار می‌شود که معلمان دارای ویژگی شاخص و بارز، معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ۴۵ معلم نمونه منطقه‌ای و ۳ معلم استانی نیز در این هفته تقدیر خواهد شد.

مولوی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات اضافه کرد: مقرر است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین به صورت مستمر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال نیز مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر جمع آوری خواهند شد.

مولوی تاکید کرد: در استان مرکزی ۱۷ هزار معلم در بیش از ۲ هزلر مدرسه تدریس می‌کنند.

کد خبر 6088510

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند