Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع سلامت ستاد ارتش که عصر امروز در سالن میثاق این ستاد برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این ایثارگری و رشادت‌ها نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند و با گذر از همه تعلقات دنیوی و با ایثار خود شرافت، آزادی، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را به بشریت هدیه کردند و راه آن‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش فزود: برکت خون شهدا ضمن حفظ تمامیت ارضی مرز‌های کشور، توان بازدارندگی و قدرت دفاعی‌ ما را نیز افزایش داده است.

امیر سیاری افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بار‌ها تأکید فرمودند آنچه در حال حاضر داریم به برکت خون شهداست. همان چیز‌هایی که دشمن سال‌ها است قصد گرفتن آن را دارد.

وی با بیان اینکه هر کجا راه‌مان از شهدا و آرمان‌های‌شان جدا شود آسیب جدی می‌بینیم، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و تنها با ادامه این راه می‌توانیم از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، شهادت‌طلبی، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان را یکی از مهمترین عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی خواند و گفت: قطعا فرهنگ حاکم بر جوانان و ثمره خون شهدا موجب شده، دشمنان جرئت تجاوز به این آب و خاک این را نداشته باشند و در صورت لزوم جوانان حاضر در میدان با تأسی از آرمان‌های شهدا پیروز میدان خواهند شد.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش خانواده معظم شهدا را، ولی نعمتان حقیقی همه دانست و افزود: بدون شک ما امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا و ایثار ایثارگران هستیم و باید قدرشناس آن‌ها باشیم.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: هیچ کسی وارد بهشت نمی‌شود که آرزو کند از بهشت برگردد غیر از شهید. بهشت آنقدر جاذبه دارد که اگر کسی وارد آن شد هوس بازگشت به دنیا را نکند، ولی شهدا باز هوس بازگشت به دنیا را می‌کنند، چون جاذبه بهشت نمی‌تواند، آن‌ها را مجدوب کند. شهید دوست دارد به دنیا برگردد تا ده‌ها بار برای خدا و در راه او شهید شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تأکید بر نقش مهم و اساسی خانواده‌های معظم شهدا در تعلیم، تربیت و تحت تأثیر قرار دادن فرهنگ فاطمی و زینبی (س) در وجود چنین غیورمندانی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: بازماندگان شهدای عزیز مخصوصا پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا در مقام، شأن و منزلت الهی بلافاصله پشت سر شهدای عالیقدر قرار دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم، تعداد از ۱۳ تن از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع سلامت ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی دریادار سیاری دفاع مقدس معظم شهدا خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن