Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آر تی، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم سازمان‌های صهیونیستی- آمریکایی برای برگزاری جشنی در بخشی از گورستان «مأمن الله» در قدس اشغالی را که در آن اجساد مسلمانان نیز از بیش از هزار سال پیش درآنجا دفن شده است را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این جشن بدیمن، قرار است روز ۱۱ اکتبر با حضور شماری از مقامات بلندپایه دولت رئیس جمهورسابق آمریکا، دونالد ترامپ و در رأس آن‌ها دیوید فریدمن (سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی) و وزیر خارجه سابق مایک پمپئو که به مواضع طرفدارانه اش از صهیونیسم افراطی معروف است، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: این وزارتخانه، این جشن استعماری یهودی را بخشی جدایی ناپذیر از جنگ اشغالگران علیه قدس اشغالی دانسته و آن را در راستای تلاش رژیم صهونیستی برای تغیر آثار تمدنی و هویت عربی- فلسطینی آن قلمداد می‌کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اظهار داشت: این اقدام سبب برانگیخته شدن احساسات مسلمانان شده و بایستی به کارنامه نقض حقوق فلسطینی‌ها از سوی اشغالگران از سال ۱۹۴۸ اضافه شود.

این وزارتخانه همچنین این اقدام را نقض آشکار قوانین و کنوانسیون‌های بین المللی خواند و از دولت آمریکا خواست تا در این رویداد زشت که با سیاست آمریکا در زمینه آینده شهر قدس در تضاد است، شرکت نکند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان عنوان کرد: هیچ کسی حق ندارد تا به سرزمین ما و ساکنان ما در آن تجاوز کرده و هیچ طرفی نیز حق ندارد تا حرمت مقدسات مسیحی و اسلامی ما را در اینجا نقض کند. ما از سازمان‌های بین المللی ذی ربط می‌خواهیم تا این نقض‌های ادامه دار حقوق سیاسی، فرهنگی، تاریخی، قانونی و دینی را درقدس شریف محکوم کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس