Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@20:45:10 GMT

ژاوی: تمام پیشنهادات بررسی خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۶۲۰۴

گزینه اصلی سرمربیگری بارسلونا در مورد شایعات اخیر صحبت کرده است. 

ژاوی به اخبار لینک شدنش به بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، پس از شروع ضعیف بارسلونا در فصل جاری همراه با کومان، بلا فاصله چند گزینه مختلف به نیمکت بارسلونا لینک شدند. ژاوی، اسطوره بارسلونا سرمربی کنونی السد که بازگشتش به بارسلونا قطعی اما زمانش مجهول است، یکی از اصلی ترین گزینه های هدایت بلوگرانا به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی در مصاحبه ای کوتاه در واکنش به اخبار اخیر گفت:

آینده؟ هر پیشنهادی سنجیده می شود و پس از آن در موردش تصمیم گیری خواهد شد. نمی دانم دست سرنوشت مرا به کجا خواهد برد اما آماده همه احتمالات خواهم بود.

بیشتر بخوانید:

خبر توافق بارسلونا با ژاوی تکذیب شد ژاوی گزینه جدی هدایت بارسلونا بارسلونا در جستجوی جانشین رونالد کومان؛ ژاوی و روبرتو مارتینز گزینه های اصلی لیست گزینه های جانشینی رونالد کومان در بارسلونا: از لوو و کونته تا ژاوی و پیرلو

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! آیا نماینده یونایتد، برای تماشای طارمی راهی پرتغال شده بود؟/ تحلیل روز جاسوس پرسپولیس روی نیمکت است؟ واکنش‌های توئیتری به درخشش محمدرضا گرایی: جعفروف داشت روی هوا دنبال گرایی می‌گشت جسی لینگارد و جیمز تارکوفسکی، اولین خریدهای عصر جدید نیوکاسل؟ ادعای مارکا؛ هالند مادرید را دوست دارد اما می خواهد بازیکن اول تیم باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی