Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی با انتقاد از صفوف طولانی واکسیناسیون گفت: برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت باید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نظارت میدانی با اشاره به گلایه‌ها و مشکلات مردم اظهار داشت: باید با افزایش مراکز شبانه روزی واکسیناسیون به روند تزریق واکسن کرونا سرعت بخشید تا شاهد کاهش صف‌های طولانی مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در رشت باشیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم افزود: از مسئولان علوم پزشکی خواستاریم جهت تسریع در روند خدمت رسانی هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

احمدی ادامه داد: فرآیند تزریق واکسن در همه اقشار باید تسریع شود تا شاهد ازدحام شهروندان در نخستین ساعات بامداد مقابل مراکز واکسیناسیون کرونا نباشیم.

او همچنین بر ضرورت توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: شتاب واکسیناسیون عمومی و تغییر وضعیت قرمز و فوق خطر شهر‌ها و استان‌ها در کشور، نباید این گونه تلقی شود که رعایت دستورالعمل‌ها را کنار بگذاریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از هموطنان درخواست می‌کنیم همچنان از حضور در تجمع‌های غیرضروری نظیر مهمانی‌های خانوادگی و سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند تا از شیوع مجدد پیک کرونا در استان گیلان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟