Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آقای خدابنده قائم مقام جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: آیین افتتاحیه طرح مهربانی مهر با حضور جوانان، داوطلبان، خیران و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان بروجن برگزار شد.

او افزود: بیماری کووید ۱۹ تبدیل به یک بحران شده است و بر اقتصاد و کسب و کار‌ها تاثیر گذاشته است، باید این بحران را مدیریت و با سرافرازی از آن عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اهدای هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند بروجن

خدابنده اضافه کرد: طبیعی است که در هر کشوری افرادی حمایت پذیر وجود داشته باشند؛ در دین ما به شدت تاکید شده است که به هم نوع خود کمک کنیم.

او اظهار داشت: انتظار می‌رود افرادی که در جامعه وضعیت مالی خوبی دارند در قبال افراد نیازمند احساس مسئولیت کنند و بخشی از نیاز‌های آنان را مرتفع سازند.

در ادامه این آیین کاظم خیری معاونت امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیش از یک هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود دارد که تحت حمایت هستند.

او گفت: طرح مهربانی مهر در راستای تامین لوازم اولیه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود و به تعداد۵۰۰ دانش آموز نیازمند لوازم التحریر فراهم شده است که به زودی در سراسر استان توزیع می‌شود.

خیری بیان کرد: بیش از ده میلیون تومان از سوی خیرین به دانش آموزان نیازمند استان کمک شده است.

در ادامه سعید عباسیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با اشاره به اینکه طرح مهربانی مهر فرصت بسیار خوبی برای تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است، افزود: این طرح هر سال با آغاز سال تحصیلی جدید به همت جوانان و داوطلبان نیک اندیش شهرستان بروجن برگزار می‌شود و امسال نیز با توجه به وضعیت کرونایی موجود با مشارکت حداکثری خیرین و نیکوکاران و برای کمک به دانش آموزان نیازمند بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به همراه کوله تهیه و بین دانش آموزان کم بر خوردار توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: دین اسلام همه مردم و افراد متمکن را به کمک به نیازمندان جامعه به عنوان وظیفه دینی سفارش می‌کند و بدون شک همراهی در طرح مهربانی مهر نقش مهمی در کمک به دانش آموزان بی بضاعت دارد.

در پایان آقای فیروزی کارشناس جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن اظهار داشت: طرح مهر مهربانی واحد جوانان و داوطلبان این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار مدارس شهرستان با مشارکت خیران در جهت محرومیت زدایی و سهیم شدن در آینده فرزندان این سرزمین برگزار می‌شود.

او ادامه اد: مردم، خیرین و همه افرادی که قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند، می‌توانند تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن اهدا کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر آیین افتتاحیه مهربانی مهر لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند طرح مهربانی مهر جمعیت هلال احمر دانش آموزان شهرستان بروجن طرح مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان خواستار ارتقا و توسعه رشته‌های فنی در این شهرستان شد.

محمد ناظری امروز (دهم اردیبهشت ماه) در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: با نفوذترین و محبوب‌ترین فردی که می‌تواند در همه مراحل حساس زندگی، دانش‌آموز را یاری کند، معلم است و به همین دلیل، دانش‌آموزان معلم خود را به‌عنوان الگو و اسوه می‌پذیرند و خود را با او همسان و همانند می‌کنند.

او ارتقا و توسعه رشته‌های فنی را در این شهرستان خواستار شد و افزود: تمام اقشار بویژه جوانان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دانش‌آموزان معمولانی این است که علم‌آموزی و مهارت‌آموزی را به بهترین شکل یاد بگیرند، اظهار کرد: باید تلاش شود جهت فکری جامعه به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌ها به رشته‌های فنی تمایل پیدا کنند تا دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تشویق و هدایت شوند.

سرپرست فرمانداری معمولان با بیان اینکه علاوه بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس باید به مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی آنها توجه شود، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش‌های متناسب با سن دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در تعطیلات تابستان از دیگر مسائلی است که باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.

او با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌آموزی در مدارس، ادامه داد: تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنی کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست و این موضوع باید به‌عنوان یک فرهنگ بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی افزود: معلمان همیشه سرمشق و الگوی اثرگذار دانش‌آموزان برای آینده روشن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی