Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری شنبه شب در جلسه کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی افزود: اگر دستگاهی در زمان مقرر به استعلام لازم پاسخ ندهد، مثبت تلقی شده و سرمایه گذار می تواند نسبت به اجرای برنامه خود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه سند آمایش سرزمین استان تدوین شده و دستگاه های اجرایی در صدور استعلام‌های سرمایه گذاری باید این سند را ملاک کار قرار دهند، اضافه کرد: برای جلوگیری از هدررفت منابع ملی و نیز به صرفه بودن سرمایه گذاری در بلندمدت باید در صدور استعلام و مجوزهای سرمایه گذاری دستگاه هایی اجرایی سند آمایش سرزمین را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دفتر خدمات سرمایه گذاری باید مسیر درست هدایت سرمایه گذاران را مشخص کند، بیان کرد: شناسایی ۱۶۵ فرصت سرمایه گذاری برای این استان با حجم وسیعی از ظرفیت های خدادادی کافی نیست.

شهریاری ادامه داد: متاسفانه در معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اقدام جامعی که بتواند سرمایه گذار را به درستی هدایت کند، صورت نگرفته است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی باید در ارائه لکه های سرمایه گذاری خود به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سرعت عمل و اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، همچنان مشکل جذب سرمایه در آذربایجان غربی وجود دارد و مشکلات ادارای موجب فراری شدن سرمایه گذاران از استان شده و آنان ترجیح می دهند در جای دیگری از کشور یا حتی کشورهای همسایه اقدام به سرمایه گذاری کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سرمایه گذاری محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سرمایه گذاری آذربایجان غربی ارومیه سرمایه گذاری محمدمهدی شهریاری سرمایه گذاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد بزدلی و تعلل نتانیاهو باعث شد تا حزب الله ده‌ها هزار موشک در اختیار داشته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در یادداشتی اعلام کرد، بزدلی و تعلل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر باعث شد تا حزب الله امکان مسلح شدن با ده‌ها هزار موشک را پیدا کند.

نحیما شتراسلر نویسنده این یادداشت با اعلام این مسئله افزود، تصور می‌شد که حزب الله از موشک‌هایش که برخی از آنها دور برد هم هستند استفاده نخواهد کرد اما حزب الله نشان داد که می‌تواند الجلیل را با کمک این موشک‌ها شخم بزند.

و افزود: بزدلی و تعلل نتانیاهو دو علت اصلی ادامه جنگ و عدم پایان یافتن آن بعد از 203 روز است، چون به جای آن که جنگ برق آسا و کوتاه مدت را با تمام توان در همان روزهای اول بعد از 7 اکتبر که جهانیان با ما همراهی می‌کردند به انجام برساند، وی برای ادامه بقا در در قدرت ما را در جنگ بلند مدتی غرق کرد.

نویسنده در پایان اعتراف کرد این جنگ بر خلاف راهبرد کلان اسرائیل است که همواره به دنبال جنگ‌های کوتاه مدت است، اسرائیل ساختاری کوچک است که به شدت به افکار عمومی جهانی تکیه داشته و به کمک‌های تسلیحاتی ایالات متحده متکی است، از اینرو قادر به انجام جنگ‌های طولانی مدت نیست و در واقع هر روز که از جنگ می‌گذرد شرایط ما در جهان بدتر می‌شود، تحریم‌ها علیه ما افزایش یافته و توان اقتصادی ضربه بیشتری می خورد به نحوی که ما را به سوی پایان بدون نتیجه جنگ پیش می‌برد.

حمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد