Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:08:45 GMT

۶۸ درصد مردم استان ایلام واکسن کرونا تزریق کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۰۴۷

۶۸ درصد مردم استان ایلام واکسن کرونا تزریق کردند

محمد کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۶۷ هزار دوز واکسن در استان ایلام تزریق شده و ۶۸ درصد مردم استان ایلام واکسینه شده‌اند.

وی گفت: پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲-۱۸ میزان ۴۱.۵۳ درصد است.

کریمیان عنوان کرد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد دانش آموزان استان در شهرستان ایلام قرار دارند، لازم است آموزش و پرورش در راستای انجام واکسیناسیون این قشر در سطح شهرستان ایلام توجه ویژه‌ای داشته باشند تا با همکاری یکدیگر واکسیناسیون دانش آموزان ارتقا مناسبی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه ۱۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تعداد بستری‌های کرونا در ۲۶ درصد و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا نیز ۲۴ درصد در استان کاهش داشته است.

وی در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در استان، نیز اظهار کرد: خوشبختانه روند مبتلایان کاهشی است و فقط در شهرستان‌های ایلام، چرداول و ایوان آمار بالایی به لحاظ شیوع بیماری وجود دارد که نیاز است در این راستا مراقبت‌های لازم در برای کاهش آمار مبتلایان صورت پذیرد.

کد خبر 5323606

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر ویروس کرونا شهادت امام رضا ع آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری هفته ناجا خطبه های نماز جمعه عزاداری 28 صفر مشهد امام رضا ع واکسن کرونا عکس استانها رحلت پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام

                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه طی ۲ سال گذشته، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان هزینه شده است، اظهار داشت: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت راه‌های مواصلاتی استان در حوزه اربعین است.

وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای، ده بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی است و بیش از ۵۰۰ پزشک و  ۱۹۳ سالن ورزشی و تعداد ۳۷ هزار ورزشکار سامان‌دهی شده دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ هزار تن گندم در استان تولید شده است، عنوان کرد: با توجه نزولات جوی امسال تولید گندم به ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی طی دو ماه آینده و سد میمه با ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا همچنین تصریح کرد: استان ایلام ۵۹۰ روستا دارد و تراکم جمعیت شهری ۶۸ و تراکم جمعیت روستایی ۳۲ درصد و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان کشور عراق است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ۶ درصد منابع نفتی و ۱۱ درصد منابع گازی است که بخشی از ظرفیت‌ها بالفعل شده است.

وی در پایان با قدردانی از صدا و سیما، رسانه‌ها و مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، افزود: سال گذشته از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استان ایلام به عنوان استان نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان