Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: نمایشگاه تخصصی پوشاک به منظور مبارزه با کالای قاچاق و پیوند طراح با تولید کننده است همچنین شناسه کالا را نهادینه می‌کند، زیرا شناسه کالا یکی از اقدامات خوبی بوده و باعث می‌شود کالای مجاز از غیرمجاز تمایز شود.

ابوالقاسم شیرازی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تولید داخلی پوشاک و برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشاک، گفت: هدف اصلی ما حمایت از تولید داخلی پوشاک است و تولید پوشاک برای ما حائز اهمیت بوده، زیرا ما را از وابستگی در پوشاک رها می‌کند و باعث خوداتکایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش پوشاک اشتغالزایی بسیار بالایی دارد که با صنعت دیگر قابل قیاس نیست همچنین برای اینکه مواد خام از پنبه و نخ به پوشاک نهایی برسد ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌کند و مشکلاتی در حوزه تولید پوشاک وجود دارد ولی با این وجود پوشاک با قیمت مناسب تولید می‌شود و تولید کنندگان جهادی کار می‌کنند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: تولید کنندگان پوشاک از هزینه‌های خود کاسته و از سود خود بسیار صرف نظر کرده اند. در برند تولید از طراحان استفاده کرده ایم تا تنوع و جذابیت کالا را در تولید لباس داشته باشیم مهم‌تر از هر چیز تولیدکنندگان پوشاک به حفظ ارزش‌های ایرانی اسلامی و صیانت از عفاف و حجاب درتولید توجه می‌کنند.

وی بیان کرد: تولید کنندگان از اتحادیه مطالبه داشتند که با وجود کار جهادی در زمینه تولید پوشاک این عمل باید دیده شود بنا به این درخواست ما نیز برگزاری نمایشگاه را در نظر گرفتیم و موفق شدیم نمایشگاه تخصصی پوشاک را در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار کنیم که این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۳ مهرماه تا روز جمعه ۲۶ مهر ماه به مدت چهار روز با نام نمایشگاه تهران مدکس برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: متولی این نمایشگاه تولید کنندگان هستند و بیش از هزار متقاضی از بنگاه‌های متوسط و کوچک برای نمایشگاه درخواست داده بودند، ولی بر اساس گزینش و کارشناسی که انجام دادیم ۱۰۰ شرکت تولید کننده برتر را برای نمایشگاه گلچین کردیم تا زنجیره کامل ارزش پوشاک از طراحی، نساجی، ماشین آلات لوکس، انواع پوشاک مردانه، زنانه بچگانه و مواد اولیه را به نمایش بگذاریم.

شیرازی اظهار کرد: دو هدف برای حمایت از تولید کنندگان در نظر گرفته ایم اولین هدف این است که واحد‌های صنفی از طریق اطلاع رسانی به این نمایشگاه دعوت شوند زیرا این نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی تولید کنندگان به واحد‌های صنفی است دومین هدف دعوت مسئولین به این نمایشگاه برای رصد توانمندی تولید کنندگان و حمایت از آنان ها بوده تا بتوانیم  از طریق این حمایت ضمن پوشش بازار داخلی به بازار جهانی نیز با محوریت صادرات دست پیدا کنیم.

وی اذعان کرد: برگزاری این نمایشگاه به نوعی مبارزه با کالای قاچاق و پیوند طراح با تولید کننده است همچنین شناسه کالا را نهادینه می‌کند، زیرا شناسه کالا یکی از اقدامات خوبی بوده و باعث می‌شود کالای مجاز از غیرمجاز تمایز شود.

 

بیشتر بخوانید: اقدام دولت در راه‌اندازی شهر پوشاک گامی برای حمایت از تولید است/ فروش؛ مشکل اصلی صنعت پوشاک

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی پوشاک ایرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پوشاک ایرانی تولید کنندگان شناسه کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران