Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:47:16 GMT

مردم ایران قدردان امنیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۳۷۸۵۴

مردم ایران قدردان امنیت هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ایمانیه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: همه‌گیری بیماری کرونا در کل عالم و ایران سبب مرگ انسان‌ها و عسر و حرج برای بسیاری از مردم شد و در این مدت مردم قدر سلامت را بیشتر دانستند، اما باید شکرگزار باشیم که دچار ناامنی نیستیم و باید امروز قدردان امنیت و حافظان امنیت در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امروز اگر کشور ما در بهترین وضعیت امنیتی در منطقه است مدیون نیرو‌های نظامی و انتظامی است، گفت: مرز‌های ما توسط نیرو‌های نظامی و در داخل کشور توسط نیروی انتظامی پاسداری می‌شود و در بهترین وضعیت امنیتی هستیم.

ایمانیه با اشاره به وضعیت دیگر کشور‌های همسایه در زمینه امنیت، افزود: کشور ما در پرتو رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی نیرو‌های نظامی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

استاندار فارس با بیان اینکه باید در بسیاری از موارد پیشگیرانه رفتار کنیم، بیان کرد: از نظر اقتصادی و معیشتی باید شرایط به‌گونه‌ای شود که برخی از اعمال خلاف مثل سرقت کمتر شود، چون ابتدا نیاز و بعد عادت است که منجر به جرم می‌شود.

او با بیان اینکه اقتدار و مهربانی دو واژه‌ای است که مقام معظم رهبری برای نیروی انتظامی مطرح کردند، گفت: این عبارت بسیار حکیمانه است ترکیب اقتدار و مهربانی خاص اخلاق کریمه کشور ما است و باید این اخلاق کریمه ادامه پیدا کند.

ایمانیه با بیان اینکه نیروی انتظامی هر چه صبورتر و با اخلاق‌تر رفتار کند ذهنیت تلخ قبل از انقلاب نسبت به نیروی انتظامی برطرف می‌شود، گفت: صبوری و مهربانی شما به افزایش آرامش و اعتماد در جامعه کمک می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه آموزش پای‌بندی به قانون باید مورد توجه نیروی انتظامی استان باشد، گفت: آموزش مردمی با کمک صداوسیما و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد تا پای‌بندی به قانون بیشتر شود و دستگاه‌های اجرایی نیز زمینه خلاف قانون ایجاد نکنند.

ایمانیه افزود: پای‌بندی به اجرای قانون کمک می‌کند تا باری که بر دوش نیروی انتظامی است کمتر می‌شود و نیروی انتظامی به امورات مهم‌تر می‌تواند بپردازد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس صبحگاه مشترک نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود