Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم پایانی همایش چهارمین رویداد فرهنگی و هنری اشکواره حسینی که دیشب شنبه ۱۷ مهر در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل برگزار شد، گفت: بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ اثر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای امسال به دبیرخانه بخش‌های مختلف این همایش ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این همایش برای چهارمین سال پیاپی به همت کانون فرهنگی محبین آل طه آمل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏آمل و با میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزیدگان بخش‌های مختلف چهارمین اشکواره حسینی به شرح زیر است:

مسابقه رسانه / داور: دکتر محمدرضا مهدی‌زاده

بخش یادداشت و سرمقاله: اول: رقیه توسلی - رواق از روزنامه قدس

دوم: وحید حاج سعیدی - جایگاه فرهنگ حسینی در مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه / روزنامه کرانه شمال

سوم: علی ابراهیمی گتابی - مرا بی قید و شرط دعوت کن / خبرگزاری بسیج

همچنین اشکان جهان‌آرای خبرنگار ایرنا (مازندران) با گزارش نذر نفس، تأمین اکسیژن بیمارستان‌ها از غذای نذر محرم، رتبه سوم بخش گزارش مسابقه رسانه‌های این رویداد را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اشکواره حسینی همایش فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 

سید روح‌الله حسینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل، با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی طالبان دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور بحث کردند.

حسینی به نقاط مشترک فراوانی که میان ایران و افغانستان از جمله دین، زبان، فرهنگ، تاریخ، ادبیات، جغرافیا، نژاد، مرز و ... وجود دارد، به وجود منافع مشترک ناشی از این نقاط اشتراک اشاره کرد و افزود: متاسفانه باید اعتراف کرد که با این حد از نقاط اشتراک، میزان حضور ایران در عرصه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

رایزن فرهنگی ایران در پایان ضمن تأکید دوباره بر ضرورت نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، خواهان تعیین تکلیف اتاق‌های ایران‌شناسی در دانشگاه‌های «کابل»، «ابوریحان»، «پروان» و «تعلیم و تربیت» گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی