Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مطهری در جدیدترین گفت و گوی خود به بیان شرایط پرسپولیس و اتفاقات چند وقت اخیر پرداخت.

به گزارش برنا؛ حمید مطهری در برنامه سلام صبح بخیر گفته: من به صورت حرفه‌ای ۱۶ سال است مربیگری می‌کنم اما در ۲ سالی که در پرسپولیس بودم فشار بسیار زیادی احساس کردم. شاید بگویند مربی جوانی هستم اما ۱۶ سال سابقه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقعات در پرسپولیس بسیار بالاست. حس می‌کنم در این ۲ سال بر اثر فشار موهایم سفید شد. تنش‌های موجود؟ ما مربی‌ها و کسانی که درگیر فوتبال هستند باید حرفه‌ای‌تر باشند و از دیالوگ‌های بهتری استفاده کنند ما الگو هستیم. باید فضا را از التهاب دربیاوریم. برخی اوقات در کنفرانس‌ها و کنار زمین چمن اتفاقاتی می‌افتد که زیبنده نیست. باید مراقب رفتار و کارها باشیم.

مطهری درباره اتهام حمایت پرسپولیس از مدیران و وزارت ورزش گفت: در ایران عادت به قضاوت داریم و این مسئله آزار دهنده است. ما بازیکنان و مربیان باید حرفه‌ای رفتار کنیم. استفاده از لغت حمایت بسیار سطحی است. نتایج در زمین رقم می‌خورد. آیا در آسیا هم کسی پرسپولیس را حمایت می‌کند. چند ماه پیش و در جریان یک بازی آسیایی لوران بلان من را پس از کنفرانس دید. او گفت خارج از نتایج تیمی،‌ فوتبالی که ارائه می‌کنید فراتر از آسیاست. نباید صحبت‌های سطحی و خیابانی را مطرح کنیم. راه فرار خوبی است که به گردن دیگران بیندازیم. بیاییم قوی کار کنیم. در یک رقابت خوب و سالم.

دستیار یحیی گلمحمدی در ادامه افزود: از زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم آقای گلمحمدی اعلام کرد هدف ما آسیا است. همه ما سابقه بازی در پرسپولیس سابقه بازی داریم و فرزند این باشگاه هستیم. مربیان قبلی پرسپولیس هم زحمات زیادی کشیدند. نایب قهرمان شدیم اما کار آسانی نیست. ۲ قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرجام کار بزرگی است که انجام شده.

مطهری در ادامه گفت: به عنوان بهترین تیم ایران در چند سال اخیر چرا باید مشکل مالی داشته باشیم. همه ما پیشنهادهای خوب مالی داریم اما ایستادیم و کار کردیم. ۶ پیشنهاد سرمربیگری داشتم که از لحاظ مالی برایم بهتر بود اما تیم و گروهم را دوست داشتم.

مربی قرمزپوشان پایتخت درباره الهلال افزود: از لفظ انتقام دوست ندارم استفاده کنم. این لفظ، لغتی برای هواداران است. در فوتبال باید صادقانه اهداف را پیش برد. بازی‌های قبلی الهلال و بازی‌های بعد از بازی الهلال مقابل استقلال را دیدیم. روزی خوبی نداشتند. آن‌ها ستارگانی چون مارگا و پریرا را دارند. در خط حمله فوق‌العاده‌اند. نباید این تیم را کوچیک کرد. ما پرسپولیس هستیم و ذهن‌هایی برنده داریم. همه اعضای تیم به طور سیری ناپذیر به دنبال کسب موفقیت‌ها هستیم. می‌خواهیم الهلال را با تمام مشکلات شکست دهیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال زمین وزارت ورزش ایران آسیا بازی رقابت باشگاه پرسپولیس لیگ برتر پایتخت استقلال مشکلات لیگ برتر حمید مطهری پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۳۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/06

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!